Vraag

verzenden mails outlook en skynet account lukt plots niet meer

  • 3 January 2024
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

ik krijg sinds 2 dagen een foutmelding : 0x800ccc1A en de te verzenden mails (pop-account) blijven hangen in de outbox, nochtans is er niets veranderd. Kan iemand helpen?


1 reactie

Beveiligde verificatie voor de uitgaande mailserver is nodig owv veiligheidsredenen en moeten login en paswoord ook voor die uitgaande server gebruikt worden.

In → deze link vind je alle uitleg terug om je mailbox juist in te stellen.

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

Wie liever Skynet POP3 gebruikt voor het ontvangen van e-mails, gebruikt het volgende adres:
pop.proximus.be. Poort: 995

Reageer