Vraag

Vernieuwde webmail

  • 2 October 2021
  • 12 reacties
  • 148 Bekeken

Sinds de proximus webmail vernieuwd is heb ik problemen bij het versturen van een mail, meer bepaald bij het zoeken van het juiste mailadres.  Ik had mailadressen samengebracht in groepen en ook distributielijsten aangemaakt.  Die vind ik nu allemaal niet meer terug.

Wanneer is dus na het aanmaken van een mail op ‘aan’ klik opent zich een kader ‘selecteer contact’ waar alles door elkaar staat, geen groepen of distributielijsten meer te vinden.


12 reacties

TUI: Iemand van de Proximus forummedewerkers komen hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

We zijn nu 22 december 2021.  Dit is ongeveer 4 maanden na mijn eerste telefoontje i.v.m. de catastrophe van de nieuwe webmail.  Wat is er al veranderd???   NIETS… NIETS….NIETS.  

Vandaag is het voor de zoveelste keer niet gelukt om een mail te versturen.  Een gewone mail, laat staan dat ik aan een vijftigtal personen gelijk een mail wil versturen.  Ondenkbaar.  Ontelbare keren de hulplijn gesproken, maar niemand die iets kan oplossen.  Dan is Proximus nog niet beschaamd om te vragen of ik tevreden ben na de tussenkomst van de hulplijn.  NEEN ik ben niet tevreden!!!

Leest er nu echt niemand van Proximus dit forum om dan te besluiten er iets aan te doen.  Een schande van zo’n telecombedrijf om zijn klanten zo in de kou te laten staan.  Tijd om de pers hiervan in te lichten.

 

Dat ze er iets aan doen daar moet je niet aan twijfelen, werken trouwens samen met een externe firma CISCO, alleen is de vraag waarom ze het tot nu toe nog niet volledig hebben kunnen oplossen?

Bij mij juist hetzelfde, woensdag email verstuurd met webmail, naar verschillende groepen, wou dit vandaag weer doen, wat zie ik, groepen zijn leeg, er zit geen enkel emailadres in en ik kan die groepen ook nog altijd niet in BCC sturen, wanneer gaan ze daar nu eens iets aan doen, heb dit al 4 maand geleden gemeld.

Ter info: Je kan altijd al het webformulier door spelen, (waarvan sprake hier : e-mail probleem en de oplossing ervan ) , pas maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs.

Reputatie 5
Badge +2

@Mon1  Heeft u het webformulier reeds ingevuld? 

Ja, ik heb dit reeds ingevuld, maar ik kon het probleem dat ik had, niet invullen. Dus zal ik het hier nogmaals doen. Als ik een email wil versturen naar de verschillende groepen , (als ze te vinden zijn) moet ik naar die groep gaan en moet ik email versturen aanduiden, maar ik kan dit niet in BCC, dus met de wet van de privacy, zou ik wel eens problemen kunnen krijgen, dit is nu al maanden geleden, dat ik dit gemeld heb en het is nog altijd hetzelfde.

Mvg,

 

Monique

Reputatie 5
Badge +2

@Mon1 Als u op de letters Bcc klikt, krijgt u dan het venster ‘Selecteer contact’ te zien?

Het is juist dat, dat niet marcheert, als ik nieuw bericht aanduid, dan vindt hij die groep niet, dus moet ik het zo doen, eerst naar die groep gaan en dan email verzenden aanduiden.

 

Ik krijg niet het venster “selecteer contact” te zien, er komt een donkerblauwe band en als ik dan handmatig die groep ingeef, komt er op ongeldige veldwaarde.

Reputatie 5
Badge +2

@Mon1 U drukt eerst op nieuw bericht, dan op Bcc voor de adresbalk te krijgen en dan nog eens op Bcc voor het venster ‘selecteer contact’ te krijgen?

Als ik dit doe, krijg ik alle emailadressen, behalve die groepen, en dan zijn er ook nog emailadressen die 3 keer na mekaar tevoorschijn komen, dus nog niet opgelost, groepen vindt hij niet.

Reageer