Goedemorgen
gisteren er een technieker langs geweest om onze internet aansluiting te verhuizen en installeren in ons nieuw huis. Jammer genoeg is de kabel niet bruikbaar en dient deze opnieuw getrokken te worden.
Ik probeer nu te weten te komen hoe Proximus kan voorzien in een tussenoplossing sinds de installatie van de nieuwe kabel pas 20 december kan plaatsvinden.
in de winkel vertelden ze me gisteren dat de technische dienst me een 4 g modem kan opsturen met simkaart, de technische dienst weet echter van niets en maakt het statement dat Proximus geen mobiele 4 g modems heeft.
de technische dienst stuurt me door naar de klantendienst want die kunnen men abonnement verhogen zodat we kunnen hotspotten.
de klantendienst stuurt me naar de Proximus app waar ik dat allemaal zelf kan regelen en kan instellen per nummer wat de extra capaciteit zou moeten zijn , dit zou zich allemaal zelf uitwijzen en allemaal gratis.
op de Proximus app is niets te vinden en kan ik niets instellen of wijzigen Ifv verhuis.
Wat is er nu mogelijk en hoe moet dit worden aangepakt zodat ik asap een oplossing heb?
grtjs
joeri