Skip to main content

Goedemorgen

gisteren er een technieker langs geweest om onze internet aansluiting te verhuizen en installeren in ons nieuw huis. Jammer genoeg is de kabel niet bruikbaar en dient deze opnieuw getrokken te worden. 

Ik probeer nu te weten te komen hoe Proximus kan voorzien in een tussenoplossing sinds de installatie van de nieuwe kabel pas 20 december kan plaatsvinden.

in de winkel vertelden ze me gisteren dat de technische dienst me een 4 g modem kan opsturen met simkaart, de technische dienst weet echter van niets en maakt het statement dat Proximus geen mobiele 4 g modems heeft. 

de technische dienst stuurt me door naar de klantendienst want die kunnen men abonnement verhogen zodat we kunnen hotspotten. 

de klantendienst stuurt me naar de Proximus app waar ik dat allemaal zelf kan regelen en kan instellen per nummer wat de extra capaciteit zou moeten zijn , dit zou zich allemaal zelf uitwijzen en allemaal gratis.

op de Proximus app is niets te vinden en kan ik niets instellen of wijzigen Ifv verhuis.

Wat is er nu mogelijk en hoe moet dit worden aangepakt zodat ik asap een oplossing heb?

grtjs

joeri

@Joeri stefanoff 

hier werden ook eventuele oplossingen besproken, maar in het weekend komen hier geen Proximus moderatoren langs  en omdat zij u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen maandag: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is. 

==================================================

TBI: zo had ik een tijd geleden op het forum het volgende geschreven ook ivm lassers die moesten komen:

• Er zijn ook klanten die via Bpost een MiFi-modem/router opgestuurd krijgen met simkaart.
  • Het antwoord daarop was van PX Moderator : 

1TB toekennen op je GSMnummer is enkel mogelijk vermits je GSMnr gelinkt is aan je FLEX pack. 
    Een LTE modem met simkaart zoals @Martin voorstelt, kan ik ook niet aanbieden vermits deze enkel bij installaties met tussenkomst van Lasser aangeboden worden. 

Dus volgens mij val je onder is dit laatste aangezien het wel het geval is bij u en zou je wel recht hebben op een 4G modem/router, enfin we zullen het antwoord moeten afwachten van een Proximus moderator! 

@Joeri stefanoff   Dank je Martin. Stuur ik een 4g router of liever data op je mobile’s?

Dag Luc

bedankt voor uw reactie, graag een 4G router opsturen aub.

Wanneer kunnen we deze verwachten en wat is de capaciteit?

Grts

joeri

FYI: In afwachting van een antwoord van PX Moderator LUC, zal de capaciteit afhangen van hoe sterk het 4G signaal bij je binnenkomt en van de bezetting van de antenne op bepaalde momenten!

@Joeri stefanoff  Aanstaande woensdag is de levering. Groetjes Luc

Reageer