Skip to main content
Vraag

verhuis datum kan ik niet wijzigen

• June 18, 2025
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

We willen datum van verhuis ingeven maar krijgen een error (Technisch probleem, gelieve later opnieuw te proberen)

Reeds 3x klantdienst gecontacteerd die het gingen oplossen, we krijgen dan een link naar online tool en daar krijgen we dan telkens opnieuw die foutmelding. Dit duurt ondertussen al 3 weken !!!!!

Er is dus ergens een technische storing (van onze data?) in de database van Proximus die blijkbaar niemand kan aanpakken ?? 

Wat een klucht

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@StefDC proximus heeft al 2 weken problemen met hun systeem, is niet enkel voor jou.

Martin
  • June 18, 2025

@StefDC Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden en zo vlotter kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 19, 2025

@StefDC Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Welke datum gaat u verhuzien.Dan kijken we het even voor u na.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 23, 2025

Ik heb zonet mijn gegevens (klantnummer en gsm) in mijn profiel ingegeven. 
we willen verhuizen op 25/6 of 26/6

zonder ons te vragen stond er 19/6, online niet te veranderen. Dan stond er 23/6 (vandaag), maar als je daarop klikt stond er weer 19/6. We bleven vandaag 23/6 nutteloos op het nieuwe adres !!!

kan iemand ons helpen !!!

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 24, 2025

@StefDC 

we hebben de betrokken dienst gecontacteerd en hopen op reactie om dit op te lossen.

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • June 24, 2025

Bedankt, we hopen dat dit nu opgelost geraakt !