Een maand geleden plaatste ik een reactie op een bericht van Rik2 - weer problemen webmail Proximus. Omdat ik zag dat hier gereageerd was door moderator Hadewych T heb ik mij in mijn reactie dan ook tot haar gericht. Tot op heden kreeg ik echter nog geen reactie, vandaar dat ik mijn reactie nog eens in een nieuw topic plaats in de hoop dat iemand verder helpt.
Mijn reactie op bericht van Rik2: “
Ik zag intussen je reactie op dit forum. Ik ben nu iets waakzamer en kijk geregeld alle mappen na (wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn). Recent heb ik het niet meer voorgehad maar mails forwarden, daar ben ik dus niet happig meer op… Kan je soms laten weten of dit probleem intussen is opgelost en we opnieuw mails kunnen forwarden zonder het risico te lopen dat deze uit de mailbox verdwijnen??
Ik zal allicht toch wel mails kwijt zijn en van 1 ben ik zeker dat deze weg is - en van deze ben ik zeker dat het geen geforwarde mail was, want het was een mail van Proximus die ik een paar maanden geleden kreeg. In deze mail stond dat ik tweestapsverificatie moest uitvoeren op mijn webmail want dat ik deze anders niet meer ging kunnen consulteren. Als ik het me nog goed herinner moest dit tegen november of december doen (van de maand ben ik echter niet meer zeker). Ik weet ook nog dat er in stond dat je via een link naar een video kon doorklikken om te zien hoe dit moest. Daar ik voorzichtig ben met dergelijke mails had ik deze mail vastgepind in mijn mailbox zodat deze bovenaan bleef staan. De bedoeling was om deze mail aan mijn ICT-winkelier te tonen met de vraag of dit wel een correcte mail zou zij en of hij dit voor mij kon in orde brengen daar ik die zaken ook echt niet ken/kan. Deze mail ben ik dus echter zeker kwijt.
Ben je verplicht om tweestapsverificatie op je webmail te installeren? Kan ik effectief binnenkort niet meer aan mijn mails als ik dit niet doe? Kan jij me laten weten of deze mail klopte? En zo ja, kunnen jullie me dan een nieuwe mail hierover bezorgen of me toch laten weten hoe ik dit dan moet doen?
Hopelijk kan jij me verder helpen?
Alvast bedankt voor een antwoord.”
Vriendelijke groeten.