Beste,
Hoe kan ik online van pack veranderen? Van tuttimus naar flex S.
Via de website krijg ik steeds een foutmelding en krijg ik steeds een melding dat ik het telefonisch moet regelen.
Maar dat doe ik liever niet, 2 jaar geleden klant geworden en door telefonisch bestelling heel veel problemen gehad en het duurde mij weken om alles inorde te krijgen.
Daarom liever via online, mail zodat ik bewijzen heb van het aangevraagde pack.
Via messenger ook geprobeerd, de persoon was alles inorde aan het maken, enkel moest ik nog mijn geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van mijn rekening nummer geven. Dit doe ik en persoon reageert niet meer. Daarna vraag ik informatie over sociaal tarief, mijn vriend heeft hier sinds kort recht op. Maar het abonnement staat op mijn naam. De persoon herhaalt mijn vraag en reageert ook niet meer ??
Een email adres van de klantendienst vind ik ook niet.
Iemand een idee?
Alvast bedankt