Skip to main content
Antwoord

Veranderen van abonnement binnen proximus

  • April 29, 2025
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Beste,

 

Gisteren heb ik via de website mijn abonnement verandert. Ik had een een internet+tv abonnement. We hebben het verandert naar een internet+tv+gsm abonnement genomen.

 

Nu heb ik een mail gekregen dat ik mijn internetbox moet terugsturen?

 

Die logica snap ik niet want ik blijf gewoon bij proximus. Ik ben gewoon van abonnement verandert. Moet ik deze echt terugsturen? Zoja krijg ik dan een nieuwe want deze is net een nieuwe van 3 maanden geleden.

 

Beste antwoord door Joel M

@JeroenTheDoctor Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even voor u na.Groetjes,Joel.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

@JeroenTheDoctor Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even voor u na.Groetjes,Joel.


@Joel M Dit is allemaal aangevuld


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 29, 2025

@JeroenTheDoctor Door de wijziging van het pack komt er in de plaats van de internetbox een internet + box.De oude mag dan terug opgestuurd worden.Groetjes,Joel.