Vraag

VDSL Aansluiting

  • 7 juni 2021
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Ik was aangesloten op een ADSL box van een andere stad omdat er geen vrije VDSL slot in mijn dorp aanwezig was. Vorig jaar januari beloofde mevrouw Gina de Maeght dat er uiterlijk maart 2020 een nieuwe VDSL kaart zou worden geplaatst in mijn gemeente. En daardoor zou ik een veel hogere snelheid bereiken dan de huidige downloadsnelheid van 10 Mbs/sec.  Inmiddels is een jaar verstreken en heb ik een mail gezonden aan mevrouw de Maeght hoe de stand van zaken was. Dat is inmiddels 1 maand geleden maar ik mocht helaas geen antwoord ontvangen.  Ondertussen is er een technicus van Proximus gekomen en die stelde vast dat er nog altijd geen vrije slot was. Mij is niet bekend of de kaart al dan niet geplaatst is en of er anderen zijn aangesloten op de vrije slots. Belofte  maakt schuld en men kan toch niet een trouwe Proximus gebruiker in de kou laten staan?


5 reacties

Proximus-forummedewerkers identiek dezelfde post werd door de zelfde auteur hier ook geopend 

→ 

  

TUI:Als de prox forummedewerkers hier langskomen kunnen zij bij de bevoegde dienst de vraag stellen of er inderdaad een uitbreiding gebeurd is of dat er een slot vrij gekomen is.

 

Ik heb die vraag gesteld maar de medewerker antwoordde dat hij dat niet kon nagaan.

Reputatie 7
Badge +3

@Rob Abbas  Ik doe navraag bij Gina en ik laat je iets weten zodra ik feedback heb ontvangen. Groetjes, Antonella

Dat is mooi Antonella. Twee Proximus medewerkers hebben dat een week geleden ook al beloofd onder de verkeerde heading. Ik hoop dat er nu snel duidelijkheid komt.

Deze beloften waren gedaan onder de heading VADL.

Reageer