Skip to main content
Vraag

vast internet

• February 4, 2026
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

vandaag telefonisch van maxi fiber naar mega fiber flex gegaan, sinds die overstap toont in de app mijn heel vast internet dat de 6TB opgebruikt is, waardoor wij nu tragere verbinding ervaren. 4x naar de klantendienst gebeld waar ik niets slimmer van ben geworden. ook de verbruiksdetails in de app tonen niks verdachts, toch blijft hij aangeven dat de 6TB opgebruikt is. Gelieve ASAP een oplossing te zoeken

3 reacties

Martin
  • February 4, 2026

@MichaelNul 

FYI: PX moderatoren komen pas morgen hier terug langs.

En als je dan via https://myproximus.be naar Producten > Internet > Extra Data gaat en daar gratis data bijkrijgt, kom je dan weer op normale snelheid.

Mss ook mss eens de internet box herstarten (20 sec volledig stroomloos zetten)

of indien dit ook niks oplevert → resetten .

En anders gaat het afwachten worden tot morgen zodat de PX moderatoren aan hun kant eens kunnen checken of alle in orde is.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 5, 2026

Wanneer u van abonnement verandert, gaat de verbruiksmeter die maand niet uw correct dataverbruik tonen.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 5, 2026

@MichaelNul  Michael, ik zie voorlopig voor de maand februari een verbruik van 78,69 GB ( 9,31GB upload en 69,38GB download) Ik zet je vraag bij de technische mensen daar er volgens mij iets anders scheelt ivm je snelheid. ( best ook eens je app cleanen van cookies en cache)