Vraag

Van IPV 6 verbinding naar IPV4 verbinding.

  • 11 November 2020
  • 9 reacties
  • 500 Bekeken

Beste 

 

Ik heb sinds kort Disney + aangekocht. wij kunnen dit immers niet bekijken op onze internetverbinding. volgens de klanten dienst van Disney+ is er geen probleem met ons account. Wij kunnen dit wel bekijken  op een andere internetverbinding, Wij hebben geprobeerd op een internetverbinding van een ander familielid met ons Disney+ account. dus het probleem ligt dus wel degelijk aan ons internet. volgens de klantendienst van Disney+ zou het te maken hebben met dat ons internet over IPv6 gaat in plaats van IPv4. Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt 

 


9 reacties

zou mij verwonderen, check eens of ipv4 werkt hier → ipv6-test

Reputatie 7
Badge +3

@kimberleyvs 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel dan kijken we dit na voor je.

 

Geert

@GeertC Ik heb mijn klantennummer aan mijn profiel toegevoegd. 

 

Alvast bedankt om dit na te kijken. 

 

Kimberley 

Reputatie 7
Badge +3

@kimberleyvs 

Je internetverbinding ging idd over IPV6 ik heb dit gedeactiveerd zodat het nu via IPV4 gaat. 

 

mvg 

Geert

@GeertC  Ik heb reeds de test gedaan en nog steeds geen verandering. Hij maakt nog steeds verbinding met IPV 6. 

Bij mijn wifi instellingen op mijn iphone kan ik zien dat hij verbinding maakt met IPV 6. Wanneer ik zowel op mijn pc of iphone mijn public wifi van Proximus gebruik dan gebruikt hij alleen IPV 4. 

Sorry voor de lastige opdracht. 

 

Met vriendelijke groeten 

Kimberley 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je de bbox al herstart?

Indien ja, kan je hem eens resetten, (klein gaatje achteraan met tandenstoker 30 sec. induwen terwijl de modem aanstaat)

 

Geert

@GeertC  

Ik heb de bbbox herstart en gereset maar nog steeds het zelfde. 

 

Met vriendelijke groeten 

Kimberley 

@GeertC  Het is in orde met het internet :) Bedankt voor je hulp. 

 

maar wat kreeg je dan als resultaat als IPV4 niet werkte als je de test deed  (of ipv4 werkt hier → ipv6-test) daarop heb ik geen antwoord gekregen!

Reageer