Mobiel Abonnement afgelopen maandag in Proximus winkel Maasmechelen uitgebreid met internet en tv, kl. Nr. 616309***. Zelf installeren kon niet en installateur komt pas op 21 februari. Ik heb oa voor mijn werk echter internet nodig. Mij is in de winkel 1tb gratis mobiele data beloofd om via een hotspot mijn laptop online te kunnen gebruiken tot aan de installatie. Mijn lopende mobiele data van 3GB is intussen bijna op en ik vind niets terug over gratis 1 TB. Heb klantendienst vanmorgen gebeld die de gratis tv ontkennen en verder uitermate klantonvriendelijk waren. Ze verschuilde zich achter procedures, het was allemaal haar verantwoordelijkheid niet, wilde me niet doorverbinden met een leidinggevende maw trek uw plan en wacht tot de installateur langskomt.
Als ik dat echter doe, ben ik wel mijn werk kwijt en extra data bijkopen tot 21 februari is wel heel kostelijk.
Graag een dringende commerciële oplossing, bvba. 20 GB gratis mobiele data of installatie voor dit weekend en al mijn problemen zijn opgelost. Heb immers voor Proximus gekozen dankzij die gratis beloofde TB.
Mvg
Erik Wevers