Skip to main content

Sind een 4 tal weken hapert de TV en valt de internet verbinding weg.

Eerste maal dat we de klantendienst belden kregen we te horen dat we de connectie van de kabels moesten nakijken; Indien het probleem niet opgelost weg moesten we terugbellen.

Tweede keer dat we belden hebben ze bij de klantendienst een instellen veranderd en moesten we even aankijken of het een verbetering was.

Derde en volgende keren belden ze de dag nadien terug om te horen of het probleem er nog steeds is zonder verdere acties, maar wel blijvend probleem.

 

Kan er iemand van de support hiernaar kijken?

Installatie is 4 weken in gebruik nu wegens later verhuizen dan dat de aansluiting werd uitgevoerd.

 

 

Morgen kunnen de proximus medewerkers als ze hier terug langskomen, eens kijken of er problemen op je lijn vast te stellen zijn.

Want als het iets met je nieuwe aansluiting te maken heeft zou het kunnen dat er lassers moeten komen enfin dit kunnen ze u morgen dan wel uitleggen indien dit het geval is.

Want het heeft geen zin om van alles te herstarten en te resetten als er al een probleem zijn op je lijn zoals bvb hier aangegeven werd.

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/probleem-met-wifi-tv-49794#post646060


Kan je nog even nagaan of je nog steeds deze problemen hebt? Ik heb jouw lijn even gereset.

Als het nog steeds niet OK is, dan zal er best nog even een technieker komen kijken.
Kan je dan even doorgeven op welke dagen en tijdstippen je hiervoor meestal beschikbaar bent?


Bij de installatie heeft de technieker een UTP stopcontact bijgeplaatst omdat naar zijn inzien de UTP kabel welke naar de serverkast loopt te kort zou zijn. Gisteren een nieuwe UTP kabel van de modem naar de switch gelegd. 

Vanavond geen problemen meer gehad met internet of TV

Of het door de reset komt of de nieuwe kabel weet ik niet. 

Problemen zijn iig opgelost waarvoor dank.

mvg

Gunther