Sinds meer dan een week is mijn internet snelheid (die ik al jaren zonder probleem bereik) gedaald van 34Mbit/s downstream /5.7 Mbit/s upstream naar 20Mbit/s downstream /1.7 Mbit/s upstream
Ik heb daarvoor verschillende malen met de klantendienst gebeld (080014888), maar die mensen :
- zeggen dat mijn verlaagde snelheid normaal is, soms zelfs zonder mijn klantennummer en referenties te hebben gevraagd
- kunnen of willen niet zeggen wat er aan de hand is
- kunnen of willen niet zeggen wanneer er een oplossing komt
- zeggen dat een andere dienst het probleem oplost en ze daarom geen info hebben
- willen niet doorverbinden naar de bevoegde dienst
- willen niet vragen aan de bevoegde dienst wat de status van mijn probleem is
Eenmaal heb ik een zeer hulpvaardigde dame aan de lijn gehad, maar dat was een duidelijke uitzondering na recent en jaren contact met de Proximus klantendienst
Mijn vraag : heeft iemand een truk om klantvriendelijk door Proximus behandeld te worden?