Beantwoord

trage verbinding met fiber

  • 9 September 2019
  • 15 reacties
  • 691 Bekeken

Hoi,

Sinds een week of 4 is mijn verbinding met fiber heel traag.
Storingen op tv netflix valt gewoon uit youtube filmpjes laden bijna niet.
Heb alles al verschillende keren herstart. Geen resultaat. De download snelheid is 80Mbs.
Probleem is op alle toestelen 2 tv's laptops en gsm's.
Nog iemand dat probleem?
icon

Beste antwoord door SamuelD 23 October 2019, 17:31

Bekijk origineel

15 reacties

als je de glasvezelmodem en bbox al heropgestart hebt en eventueel de bbox gereset hebt, en de proximus medewerkers je niet kunnen verder helpen dan best zelf een happyhouse technieker aanvragen
> http://proximus.be/happyhouse

Natuurlijk oppassen als er draadloze oplossingen tussen je bbox en decoder en je internet netwerk staan zoals powerlines, wifi booster enz dat het daaraan ook kan gelegen zijn.
Hoi,
Ik heb net met de helpdesk ge chat en ik heb een volledige modem reset gedaan maar het heeft niets opgeleverd. Het is al minstens een maand zo'n slechte verbinding.
Ik zal dan maar een technieker aanvragen.
Thx
Reputatie 7
Badge +3
We kijken dit eens na,

je mag je klantnummer toevoegen op je profiel aub.

Geert
Klantennummer is toegevoegd. Verbinding is nog altijd slecht
Reputatie 7
Badge +4
De resultaten van de lijn zelf zien er wel goed uit. Wat je inderdaad best even gaat uitvoeren is een gratis HappyHouse technieker laten langskomen. Je kan die aanvragen via onderstaande link. De technieker komt dan ter plaatse nazicht doen van de toestellen om te zien of daar eventueel het probleem aan gelegen is.

Klik hier voor een gratis HappyHouse bezoek!

Hoi,

Het probleem is nog steeds niet opgelost,de technieker had een afspraak gemaakt maar is 

niet langsgekomen.

Waar kan ik een nieuwe afspraak maken

 

Reputatie 7
Badge +4

@luke10101  ik vind geen afspraak terug , ik heb wel ondertussen even een aanpassing gedaan op je lijn, kan je even opnieuw testen?

De snelheid is nu terug 200 Mb daar straks was het maar 60 Mb.

Ja die afspraak was al een hele tijd terug ik ben opgebeld door een technieker 

voor een afspraak maar er is niemand langsgekomen.

Daarnet was alles uitgevallen zal aan die aanpasing liggen wss

Reputatie 7
Badge +4

Die onderbreking zal inderdaad van de aanpassing gekomen zijn. Hou het even in het oog of de snelheid nu zo hoog blijft. Indien niet laat je het maar weten.

Hoi,

 

Mijn verbinding valt al dagen weg,verschillende keren per dag.

het werkt eiegenlijk al vanaf juni of juli heel slecht,traag of uitvallen.

 

Gr Tonny

proximus komt hier pas maandag terug op het forum.

Maar als je de toestellen heropgestart hebt zoals beschreven in de link hieronder kun je zelf niet veel meer doen.

Als je ook al verschillende keren proximus hierover aangesproken hebt dan zit er volgens mij maar één oplossing op en dat is dat je een gratis happyhouse technieker laat langskomen om dot op te lossen en die kun je zelf aanvragen ook > http://proximus.be/happyhouse

toestellen herstarten > klik hier

via die link van toestellen herstarten zou je daar op die site ook  kunnen proberen om te chatten met iemand van proximus, dit chatvenster gaat pas na een tijdje vanzelf open, enfin je ziet maar hé...

Oke bedankt

Hoi,

Mijn verbinding is weeral een hele tijd slecht valt iedere dag verschillende keren weg.

Zijn er storingen?

 

Mvg Tonny

@luke10101 ter info: hier komt niemand, die van proximus zelf is, op het forum vandaag.

je kunt wel eens bellen naar 0800 22 800 

Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Reageer