Hallo,
Mijn internet is heel traag sinds de installatie van Proximus fiber.
Ik heb moden een paar keer uitgezet , gewacht en terug aangezet.
Het is een klein appartement dus geen booster nodig.
Enkel mijn gsm aangesloten op het net
Hallo,
Mijn internet is heel traag sinds de installatie van Proximus fiber.
Ik heb moden een paar keer uitgezet , gewacht en terug aangezet.
Het is een klein appartement dus geen booster nodig.
Enkel mijn gsm aangesloten op het net
Dus je hebt de toestellen al herstart → herstart je toestellen | Proximus
Als je de mogelijkheid hebt, best om een laptop aan te sluiten met een utp kabel aan de bbox direct en dan eens een http://speedtest.net te doen om al zeker te zijn dat het daar OK is.
Voor de test ook best wifi op de bbox uitzetten via het knopje vooraan en ook geen andere toestellen die verbinding maken via utp kabel met de bbox.
Join the club! Mijn zoon heeft, voor zijn KMO en privé, een 1Gbps down fiber abo, vandaag haalt hij 7,48 Mbps down en 26,9 MBs up! Ieder keer de ganse meuk resetten en uren aan de telefoon, dan gaat het 24 uur goed en dan zakt de boel terug inmekaar. Vandaag een technicus over de vloer die zijn voeten kwam warmen en die hem boudwevg zegt dat hij op een koperprofiel zit 100/40 en dat dit het maximum is wat hij kan krijgen. Op de help desk weten ze van toeten noch blazen , klachtenformulier ingevuld maar case nummer is onbestaand, we gaan u terugbellen, dat doen ze, zelfde clown aan de lijn van 2 minuten geleden, wat kan ik voor u doen? Wat zijn uw parameters ? Naam adres etc javmaar ik heb u dat 2 minuten gelden letterlijk juist gezegd … kompleet waardeloos!
Maar hij betaalt wel al 6 maanden voor flex maximum !
Heilige belofte: er komt nu maandag (9-12) een « competente » technieker langs om eindelijk het probleem op te lossen! Het zal mij benieuwen en ik zal jullie op de hoogte houden!
1000Mbps ? Dacht het niet , gemeten verleden donderdag
Ik had dit graag eens nagekeken in ons systeem.
Kan je het klantnummer of lijnnummer van je zoon nog vermelden op jou profiel a.u.b.
Geert
Ik had dit graag eens nagekeken in ons systeem.
Kan je het klantnummer of lijnnummer van je zoon nog vermelden op jou profiel a.u.b.
Geert
Beste dank om dit te willen nakijken … Kan ik u hier privé contacteren via het forum om u een kopij van een factuur door te sturen waar alle parameters op staan?
Het verhaal heeft echter nog een staartje gekregen! Mijn zoon heeft teruggebeld naar de helpdesk om na te vragen waarom de (voor)laatste technicus de beloofde bbox upgrade en booster niet mee had bij zijn bezoek en er dus niets werd geupgraded. Met veel excuses heeft men dan vrijdag morgen gezegd dat men dat onverwijld ging in orde maken en dat men diezelfde namiddag nog iemand ging sturen.
Ok, dat gebeurt ook maar de technieker die komt, vraagt zich af wat hij bij mijn zoon moet komen doen en hij heeft geen nieuwe bbox noch een booster bij. Zijn doel is om zich schijnbaar zo snel mogelijk uit de voeten te maken want hey, het week einde is in zicht! Slecht gerekend! Uiteindelijk werden beide toestellen dan toch geïnstalleerd en is er een verbetering maar spectaculair is het nog steeds niet …
Ik heb mijn zoon aangeraden om gedurende een aantal dagen zijn snelheden te monitoren en screendumps te maken van speedtest … we zullen zien!
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Heb je al een snelheidstest kunnen doen ? Als dit niet mogelijk is met een laptop zoals Martin hierboven al voorstelde kan je dit ook op je gsm proberen. Op die manier kunnen we zien of je snelheid inderdaad lager is dan wat je mag verwachten voor dit abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.