Wij hebben al 14 jaar Proximus internet. We hebben het maxi pakket. Dat werd ons verkocht als de oplossing voor grote verbruikers met een snelheid van 100 Mbps om te downloaden en 30 Mbps om te uploaden. Bij nameten blijkt nu dat het in feite enkel 26 Mbps download en 3,6 M Mbps upload is. Maw 14 jaar lang heeft Proximus ons laten betalen voor een product dat niets te maken heeft met wat er ons werd beloofd (en veel problemen met thuiswerken als gevolg). Ik voel me behoorlijk in het zak gezet en heb telefonisch mijn beklag gedaan. De medewerker vertelde me dat hij ons persoonlijk nooit het maxi pakket zou hebben verkocht gelet op de snelheidsbeperkingen op ons adres. De medewerker zei dat hij een dossier heeft aangemaakt om te bekijken wat ze kunnen doen maar het blijft voorlopig stil. Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen gehad? Ik kan overstappen op fiber maar ik heb geen zin om een nieuw contract aan te gaan met een bedrijf dat me zo oneerlijk heeft behandeld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.