Als je de speedtest doet altijd best met bvb je laptop verbonden via utp kabel rechtstreeks aangesloten op de bbox en gen andere toestellen verbonden aan de Lan uitgangen op de bbox en wifi uitgezet op de bbox via het knopje die daarvoor voorzien is
En als je een bbox3 hebt van Sagemcom via het sagemtool je lijnsnelheid eens checken.
→ Sagemtool downloaden inloggen als User en Userwachtwoord dat je op een sticker van je bbox vindt.
Beste Mutlie, ik heb gedaan wat je voorstelde: het ‘normale’. Nu zit ik weer op de normale internetsnelheid. Dit moet ik ook even kwijt: ik heb het een beetje moeilijk dat Proximus in de grote steden nog sneller internet zal voorzien en wij (niet-grote-steden) worden van alles beloofd en er gebeurt hier nooit iets. Toch jammer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.