Skip to main content

Goeiemorgen , 

Een techniecker die bij ons kwam voir fiber te instaleren zei dat ik via de site van Proximus miedt kijken voor mijn b-box terug te dturen.

Ik mijn zoektocht hoe/ waar je de b-box 3 moet terugsturen kwam ik hier terecht .

En zou het via iemand uit de forum dat ik aan zo een terugstuurfignet zou kunnen krijgen .

Klopt het ?

 

Met vriendelijke groeten .

@ivange Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om u de retourlabel te bezorgen voor het terugsturen van je bbox3 via Bpost:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@Martin bedankt, info idd nog nodig

@ivange 

graag je forum profielgegevens aanvullen

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Dan kunnen we de modem opzeggen en krijg je het retourlabel toegestuurd.

Groetjes,

Tina


@Martin en  @tina.b 

Eerst en vooral bedankt voor jullie snelle antwoord ( en sorry voor de type fouten in mijn topic 🙈 )

Instructies opgevolgt , hopelijk heb ik alles goed ingevuld .

Moest er nog iets tekort zijn , shoot .

Ivange 


@ivange 

vragen via privébericht beantwoord en opgelost

fijne dag nog iedereen

Groetjes

Tina