ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Groetjes,
Antonella
Beste,
Hier hetzelfde probleem. Geen label. Op allerlei manieren geprobeerd. Gelieve een label door te mailen naar kisie*********
Mvg
Kisie
Tip zet liefst niet te veel privé gegevens op een openbaar forum om eventueel misbruik te voorkomen , maar zet die in de privé invoervelden van je forum profiel → als volgt:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Hallo,
ik heb je mailadres wat aangepast (niet meer volledig zichtbaar)
een V4 is een ouder type. deze moet normaal niet meer teruggestuurd worden.
Indien er toch problemen zouden komen ivm een aanrekening toestel, mag je ons zeker terug contacteren.
groeten
Tina
Beste,
Ik zou graag ook een label ontvangen om mijn modem terug te sturen.
Via deze weg hoop ik een antwoord te ontvangen.
Alvast bedankt!
Ter Uwe Info: Morgen als de mensen van proximus zelf hier terug langskomen kunnen ze die opsturen voor u
Ik heb geen retourticket ontvangen om mijn oude decoder terug te sturen. Ik kan deze ook niet vinden op MyProximus. Gelieve mij dit te bezorgen
Referentie: R00000020229991134-1
Ik heb in april 2020 mijn decoder omgeruild en de oude decoder in mei 2020 teruggestuurd, maar ik blijf nu herinneringen ontvangen dat ik deze nog steeds moet terugsturen. Ik heb inmiddels de bevestigin voor levering ontvangen van BPOST. Waar kan ik deze naartoe sturen?
je kan dit via doc@proximus.com opsturen met de nodige klantengegevens en mss ook de link naar je post op het forum hier meesturen
En best het leveringsbewijs van Bpost kopiëren en bijhouden. Eens je in zo een grote molen zit draait die rustig verder.
beste,
ik kan bevestigen dat het toestel staat als binnengebracht op 22-5-2020. Het is dus in orde.
Vermoedelijk gaat het om algemene mailing : tijdens lockdown mocht iedereen wachten met binnenbrengen en ondertussen krijgt iedereen die in die periode een toestel gewisseld heeft, bericht dat de toestellen terug binnen moeten.
Excuses voor verwarring.
Groeten,
Tina
Op 11/6 oude modem verstuurd, via bpost getraceerd: op 25/6 ontvangen bij Prox Charleroi.
Gisteren 2e herinneringsbrief ontvangen dat dit nog niet zou verstuurd zijn.
graag nazicht en rechtzetting
klantnr 825***
Op 11/6 oude modem verstuurd, via bpost getraceerd: op 25/6 ontvangen bij Prox Charleroi.
Gisteren 2e herinneringsbrief ontvangen dat dit nog niet zou verstuurd zijn.
graag nazicht en rechtzetting
klantnr 825763
zullen standaard brieven zijn die verstuurd worden door corona waardoor je meer tijd kreeg om de bbox terug te sturen, er zijn hiervan verschillende meldingen, maar als iemand van prox zelf hier langskomt straks zal dit wel nagetrokken en rechtgezet worden.
Tip: best zoveel mogelijk in je forumprofiel je gegevens aanvullen zodat de prox medewerkers die direct kunnen gebruiken.
zie mijn antwoord op je andere post met het zelfde gestelde probleem
Dag
Modem ADSL/VDSL2/TV PSTN b-box 3 - 105 | 71701N6NF | Ok | 11/06/2020 |
Dag
Modem ADSL/VDSL2/TV PSTN b-box 3 - 105 | 71701N6NF | Ok | 11/06/2020 |
Defecte decoder werd vervangen via afhaalpunt Bpost. Ik heb geen retourlabel ontvangen. Betekent dit dat ik het defecte toestel niet moet terugsturen?
Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.
Bedankt Martin,
Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.
Ok, Als de proximus forummedewerkers langskomen hier zullen ze die wel naar u opsturen.
Mail werd verzonden met retourlabels.
vriendelijke groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.