ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Controleer ook eens op de webmail van Proximus bij spam/ongewenste e-mail. Maar het zou heel grappig zijn moesten ze hun eigen mails als spam aanzien. Er kunnen altijd problemen zijn met een bepaalde mailserver van Proximus om deze mails te versturen of een probleem in de toepassing die gebruikt wordt voor de retourlabels en nadien het aanmaak van de mail en het versturen. Dat weet ik dat er soms problemen zijn.
Dat id denk dat het gewoon om de zelfde reden is net als ze beloven we gaan u terug bellen en er komt natuurlijk geen telefoontje, natuurlijk ga ik hier ook niet veralgemenen want het zijn alleen deze die niet toekomen die hier gemeld worden dus zal dit niet de meerderheid zijn, gelukkig
Toch nog steeds geen mail gehad,wachten dan maar....
Deze mail hadden we inderdaad al ontvangen en diende om de oude modem terug te sturen. We hebben echter ook een nieuwe decoder ontvangen ,voor de oude v5 c decoder hebben we geen mail gehad om die te kunnen terug sturen. Misschien hoeft dat ook niet want deze is defect...
defecte decoders moeten ook teruggestuurd worden, alleen bij de oude V4 decoder was dit niet meer nodig.
Oké bedankt
Mvg
De Proximus support is blijkbaar onbereikbaar via telefoon en chat, dus probeer ik het hier maar eens.
In verband met bestelnummer R00000020778424105:
Ik heb na het krijgen van een nieuwe decoder de oude decoder al op 17/03/2020 teruggestuurd naar Proximus via een bpost-punt, maar ik blijf mails ontvangen dat ik die nog moet opsturen.
Zo lang kan die nu toch niet onderweg zijn met de huidige omstandigheden?
TUI: Gewoon het onderzoek afwachten van iemand van proximus zelf, als hier iemand van hen de draad opneemt.
hallo
Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen.
Mvg
Otmane
Heb je al gekeken in de map ongewenste e-mails,SPAM,junk,unsollicited mail van je mail programma. Het valt ook regelmatig voor dat er problemen zijn bij het doorsturen van de mail. Dan zullen de Proximus medewerkers je verder kunnen helpen door de mail opnieuw te versturen.
NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.
Ik heb de mail enkele dagen geleden ontvangen.
Maar kan die nu nergens niet terug vinden.
En het gaat over een nieuwe modem V3 als ik me niet vergis.
Dat is geen probleem iemand van de proximus medewerkers zal die wel terug opsturen, als ze hier de draad opnemen.
heb je de nieuwe modem al ontvangen?
In deze link vind je al wat info. terug https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html
Geert
Beste,
wij hebben onlangs een nieuwe modem ontvangen van Proximus. Nu moeten wij de oude terugsturen en we zijn de label om op de doos te plakken kwijt. Kunt u ons ook een nieuwe sticker opsturen via mail?
alvast bedankt!!!
Ter info: Iemand van Proximus zelf kan je deze nu maandag terug opsturen, wanneer ze terug op het forum langskomen en hier je post doornemen.
Dag
Beste,
De mail bevatte enkel als bijlage de communicatie dat de modem moet teruggestuurd worden voor 3/07 en niet de sticker (tenzij ik iets mis?)
Zou mij de sticker nogmaals kunnen doorsturen aub?
Heel erg bedankt!!!
groetjes
Je hebt gelijk : in de mails zitten geen labels want dat is een algemene melding dat corona-regels versoepeld zijn en retour toestel gewenst is.
de labels zitten in de oorspronkelijke brief die in april werd verstuurd.
Daar heb ik nu een pdf van gemaakt en via mail verstuurd : kan je eens checken of het nu in orde is ?
Groetjes
Tina
Beste, heb ook de label om decoder te retourneren niet ontvangen via email.
Mvg
Nadia
TUI: Maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs en zij kunnen de labels naar je versturen.
NB: eventueel eens kijken of de mail mss in de de map ongewenste e-mails, junk mail, spam terecht gekomen is.
zie antwoord onder ander topic ook : graag juist klantennummer en product waar het over gaat ? (invullen in je profiel)
gr
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.