ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Ik heb een nieuwe decoder toegestuurd gekregen maar geen enkele mail of retoursticker voor de oude terug te sturen ontvangen... na 2x de klantendienst te contacteren nog steeds niks ontvangen. Hoe stuur ik de oude decoder dan terug?
Daar kunnen de Proximus forum medewerkers voor zorgen als ze hier de draad oppakken.
Ik heb de decoder reeds opgestuurd via bpost zonder label. Zoals mij gevraagd werd via klantendienst. Dit was wel een adres in brussel...
Heb daarstraks contact gehad met medewerker om decoder terug te sturen,terwijl ze in eerste instantie gezegd hadden de oude decoder naar het containerpark te doen, vertrouwde het niet, en terecht, ze hebben de decoder aangerekend,daarom heb ik een mail gekregen om de decoder terug te sturen, maar deze werkt niet, wat nu??
Als het om een oude v4 decoder gaat moet je die inderdaad niet terugsturen, als de proximus medewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hieromtrent wel meer info geven.
Nee het gaat over een V5 compactswap
De oude V5 stuurt u terug, als hij niet werkt dat is uw probleem niet. Hopelijk heb je een andere gekregen die wel werkt. Anders reklameren hé!
Dat is juist het probleem; wil hem terugsturen maar mail die ik hiervoor gehad heb, werkt niet; blijft vastzitten bij de keuze van apparaat!!
Hebben ze in die mail de retourlabels voorzien die op de doos moet geplakt worden waar je uw oude decoder moet insteken om terug te sturen en uitgelegd hoe je die moet terugsturen want het kan zijn dat het via een TNT acces point moet of via Bpost
zie ook >
Is in orde , heb de mail met retourbon terug gevonden in verwijderde mails, ze moeten daar wel eens weten wat ze willen, de één zegt zo, de andere………….
Dat is nu eenmaal zo in een groot huishouden hé! Als het maar opgelost geraakt.
Ik wens mijn modem terug te sturen (opzeg contract) maar ik heb geen label meer (tijd is verlopen omdat mail in Trash terecht gekomen was waarin uitprintbare label zat) die op de verzending moet worden geplakt.
TUI: morgen als de Pro⌘-medewerkers hier terug langskomen kunnen zij u verder helpen door ze nog eens op te sturen.
Ok ik hoop dat ze me dat label terug opsturen
Antonella
ik ben je eeuwig dankbaar! Ik heb het label uitgeprint, op de doos geplakt, de doos naar BPost gebracht en alles klaar. Op een uur gefikst! Dank Antonella
professionele dienstverlening
een voorbeeld
daar kan De brievenschrijver van Proximus een puntje aan zuigen
dankbare groeten
Yvan
Kan u mij ook zo’n label sturen aub?
Hallo,
Ik heb een nieuwe V5c decoder ontvangen vermist
mijn oude V5c defect was. Moet ik die oude decoder
terugsturen? Heb hieromtrent geen mail gehad met het nodige label.
Heb hiervoor al twee keer gebeld en er zou een mail gestuurd worden
met het desbetreffende label. Nog steeds niks gehad.
Klantnummer: 613782713, lijn 014/226758
mvg
Kelly van Gor
maandag als de proximus medewerkers hier terug langskomen zullen ze u wel nieuwe labels doormailen.
Oké mercikes
Mvg
Het enigste wat je nog zou kunnen controleren of de mails met de labels niet per ongeluk in de volgende map staat: junk mail,ongewenste mail,spam of bij verwijderde items.
Er zijn er veel die deze niet direct toegestuurd krijgen en blijkbaar bij een tweede keer opsturen komen die wel goed terecht, aan wat zou dit liggen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.