Vraag

Techniekers komen nooit opdagen

  • 3 October 2018
  • 1 reactie
  • 381 Bekeken

Ik heb mijn Pack For Employees besteld half augustus, en had afspraak half september en is de technieker niet komen opdagen. Een week later na de gemiste afspraak beslis ik om contact op te nemen, en zeggen ze dat er extra werken nodig zijn voor de overstap van EDPNet naar Proximus, wat bullshit is, gezien ik al reeds op de lijnen van Proximus zien en enkel WWAN login gegevens nodig heb.

Nu moest een technieker vandaag terug langskomen tussen 8u00 en 17u00, en zijn we ondertussen al 14u00 en heb ik nog steeds geen technieker gezien. Heb al talloze keren geprobeerd met support contact op te nemen, maar Messenger en Chat blijken volledig dood. Telefonische support vertelde me dat ik een nieuwe technieker kon inboeken voor 90 EUR.

Als de technieker hier vandaag niet staat hoeft het voor mij niet meer, ik denk dat 2 maand wachten wel voldoende is.

Voor mijn smartphone abonnement problemen wacht ik ook al reeds 4 maanden.

1 reactie

Nog steeds geen antwoord gekregen. Blijf antwoorden krijgen als:
- Wachten op werken van een aannemer.
- Laswerken zijn vereist.

Maar telkens als ik afspraak inboek komen de techniekers nooit opdagen. Ik ben 100% zeker dat het voldoende is gewoon de WWAN login te configureren op de router die ik al heb (Fritzbox 7490).

Reageer