Voor de zoveelste keer heb ik een slechte verbinding op alle diensten van Proximus die via de lijn verlopen (tv, internet, vaste lijn):
- tv kijken aan lage kwaliteit, of gewoon onderbrekingen van enkele seconden waarbij het scherm zwart is
- geluid dat niet correct loopt, of zonder geluid
- via laptop/gsm onmogelijk om een tv, film, of filmpjes op sociale media te zien (filmpje loopt 2 à 4s en moet dan verder laden)
- thuiswerk wordt onmogelijk omdat synchronisatie van grote bestanden niet vlot verloopt
Ik krijg niemand aan de lijn via het 0800-nummer, de de chat bot helpt al helemaal niet.
Het probleem is dat ik te ver van de laatste versterker zit. Regelmatig moet ik contact opnemen met Proximus, en dan wordt het signaal aangepast: iets lagere snelheid, maar sterker signaal. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze instelling niet meer wijzigt voor mijn lijn aub?
Ik ben het beu het antwoord te krijgen om mijn modem te resetten, of bepaalde instellingen te veranderen. Het probleem ligt buiten, bij Proximus (!) Graag eindelijk een oplossing.