Skip to main content
Vraag

Te duur abonnement?

  • November 14, 2025
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo, ik stel deze vraag voor onze 93-jarige moeder :

Zou er een Proximus-medewerker die hier actief is haar abonnement eens kunnen doorlichten aub? Dit staat na overname nog steeds op “Bizz Office” aan 92 euro per maand. Zoals u zult kunnen afleiden door haar verbruiksgegevens gebruikt zij heel sporadisch “internet” voor een opzoeking. Het grootste verbruik zit in haar TV. Blijkbaar komt daar op 01.01.2026 nog eens 4 euro per maand extra bij.

Kan er iemand misschien een goedkopere formule aanraden voor dat internet of niet?

Zij is “particulier” en dat vroegere abonnement stond onder “business”.

Alvast dank bij voorbaat.

Antwoorden kan via haar mailadres gelinkt aan dit abonnement.

8 reacties

Martin
  • November 14, 2025

@rosa3 In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag:
In uw geval bijvoorbeeld zoveel mogelijk gegevens van je moeder ….
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 14, 2025

@rosa3 Kan u de klantgegevens(klantnummer, naam, gsm-nummer) van uw moeder aanvullen op uw profile bij Tickets.Dan kunnen we het voor u nakijken.Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 14, 2025

@rosa3 Kan u de klantgegevens(klantnummer, naam, gsm-nummer) van uw moeder aanvullen op uw profile bij Tickets.Dan kunnen we het voor u nakijken.Groetjes,Joel.

Normaal staat alles in haar profiel


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 14, 2025

@rosa3 In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag:
In uw geval bijvoorbeeld zoveel mogelijk gegevens van je moeder ….
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Normaal zou alles in haar profiel moeten staan 😊


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 14, 2025

Om misverstanden te vermijden in de communicatie hieromtrent : dit is het profiel van ons mama via haar abonnement.

De gegevens in dit profiel zijn deze van de abonnee over wie de vraag gaat.

Groetjes


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 14, 2025

Fyi in afwachting van een verdere reactie van een Proximus medewerker/moderator (vanaf maandag)

voor privé klanten,

CS_Pack_Start_NL~2024-12-18-06-38-15~cache.pdf 70,99 euro/maand

internet max. 150 GB/maand

TV (met decoder inbegrepen)

vaste lijn (met gratis bellen naar nationale vaste lijnen en max 1000 min/maand naar nationale mobiele nummers evenwel enkel “buiten de kantooruren”)

cs-pack-flex-plus-nl.pdf

Pack Flex+ Go internet+TV (+eventueel vaste lijn)

internet +TV 75,99 euro/maand

internet “onbeperkt” (3 GB/maand)

TV (met decoder inbegrepen)

eventueel met vaste lijn + 9 ( = 79,99) euro/maand (met 24/24h 7/7d “gratis bellen naar nationale vaste lijnen en voor max. 1000 min/maand naar nationale mobiele nummers)

 

P.S.

Indien zij eventueel in aanmerking zou kunnen komen voor een sociaal tarief

-Proximus implementeert het vernieuwd sociaal tarief vanaf 1 maart | Proximus Groep

cfr 

Sociaal internetaanbod: gunstig tarief voor vast internet | FOD Economie

Veelgestelde vragen over het sociaal internetaanbod | FOD Economie

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

@rosa3 onze commerciële dienst kijkt dit verder na. Bedankt ​@Martin !


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

@HeidiE  ​@Martin 

@ alle tips

@ commerciele dienst

Bedankt voor de tips en om ons te contacteren, spijtig genoeg belt  het nummer 02235400 slechts een paar keer en gaat over op voicemail waardoor wij niet konden antwoorden. Teruggebeld maar dan krijg je in drie of vier talen een “computerstem”

Maar het pack is aangepast door de “lieve” dame (😏) op de voicemail en het is dus het volgende geworden :

Pack Flex+ Go internet+TV (+eventueel vaste lijn) - 

internet +TV 75,99 euro/maand TV (met decoder inbegrepen)