Vraag

super traag internet na stroomstoring

  • 21 January 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Gisteren nacht heeft heel de gemeente een stroomstoring gehad en sindsdien werkt mijn internet super traag.tv kijken lukt maar zodra ik streamz start duurt het laden eeuwen. ook op mijn gsm duurt het heel lang voor iets laad. heb nu een jaar fiber van Proximus alles heeft super gewerkt zonder ook maar 1x te bufferen tot gisteren dus. Vandaag een uur lang met de klantendienst aan de lijn gehangen zonder oplossing alles is gereset aan de kant van Proximus.ook mijn speedtest blijft een goed resultaat weergeven.zou mijn modem toch beschadigd zijn ? Ben technisch aangelegd dus heb alles gedaan wat mogelijk is maar dus nog steeds radeloos. mvg Bert 


1 reactie

Ter info: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen

TIP: Omdat de de PX forummedewerkers je vlugger zouden kunnen verder helpen als ze maandag hier terug langskomen: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Reageer