Skip to main content

Wij hebben al enkele dagen een onstabiele verbinding met het internet. Dsl

Op dit moment zelfs helemaal geen signaal en dat is toch het belangrijkste als alles via dat signaal moet gaan. 

 

Zijn er nog locaties (hier Ekeren) die hinder ondervinden? 

@Sven.riske Als het een probleem is in je regio dan zal je dit direct gemeld worden als je belt naar 080022800 en wil dit ook zeggen dat het gekend probleem is en Prox er mee bezig is.

je kan altijd de bbox eens 10 sec stroomloos zetten en weer laten opstarten of zelfs eens een reset uitvoeren = 20 sec reset knopje ingedrukt houden tot alleen nog de power led vooraan oplicht en dan lossen.

ook de verbinding tussen bbox en VDSL splitter (NTP2007/TF2007/RJ11-uitgang: DSL)
op slechte contacten controleren 

Hier komt in het weekend niemand langs die van Proximus zelf is, maardan kan je wel de helpdesk bellen 080022800


@Sven.riske als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel kunnen we het langs deze kant eens natesten.


Reageer