Beantwoord

storing internet gedurende augustus 2023 (4 kabelbreuken)

  • 8 January 2024
  • 37 reacties
  • 594 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik begrijp er niks meer van

Een LTE modem met simkaart zoals @Martin kan ik ook niet aanbieden vermits deze enkel bij installaties met tussenkomst van Lasser aangeboden worden.   Mijn vraag is nu wel wat er allemaal genoteerd staat in mijn dossier. OP 06/01 heeft men een storingsploeg en lasploeg geboekt. Nu moet er geen lasser komen??? Gisteren heeft men nog thans uitdrukkelijk vertelld aan de telefoon dat de fout op de straatkant te zien was bij de lijntest. Als dit niet zo is en men weet het niet goed stuur dan aub een onderzoeksploeg om de fout vast ste stellen, gokken hoort er nu niet meer bij. En nu wweer iets anders beslissen geen lasser, op wat baseert men zich dan vraag ik mij af. 5op mijn vermoeden dat de filter of modem kapot zou kunnen zijn, ik weet dat ook niet, was maar een voorstel om het versnellen). Maar als men dat afwimpelt of uitsluit, tja dan zal het de vrieskou zijn. 

 

Ik weet het niet meer wat men allemaal aan het bekokstoven is. Sorry, ik geef het op

 

Reputatie 7
Badge +3

@reynkust

In het antwoord dat ik van de dispatch ontvangen heb, vermeld men nogmaals dat het met onze verontschuldigingen enorm druk is.

Wanneer men opnieuw ruimte heeft in de kalender zal uw storing als eerste ingeboekt worden.

Je zal hiervoor dan gecontacteerd worden door de dispatich zelf.

 

1TB toekennen op je GSMnummer is inderdaad helaas niet mogelijk vermits je GSMnr. niet gelinkt is aan je FLEX pack. 

Een LTE modem met simkaart zoals @Martin kan ik ook niet aanbieden vermits deze enkel bij installaties met tussenkomst van Lasser aangeboden worden. 

Ik heb alsnog een aanvraag ingediend voor Mobile Data Free (voor gratis mobiele data), je zal hierover nog gecontacteerd worden.

 

Geert

We zullen moete afwachten tot morgen wat de PX moderatoren je eventueel kunnen aanbieden.

Reputatie 2
Badge +1

Waarom krijg ik dat niet aangeboden, ben 44 jaar klant, misschien niet voldoende.

Toch allemaal straf als ik dat allemaal lees en hoor wat men mensen soms aanbied

Ik na 6 dagen niks (gewoon opslag als korting gegeven voor al de miserie) en een paar mails hoe ik mijn wif kan verbeteren , als er geen is. Straf

 

 

@reynkust 

Ter info:

Er zijn ook klanten die via Bpost een MiFi-modem opgestuurd krijgen, waar een  Pay & Surf simkaart insteekt met reeds DATA-volume van 1TB (3 maanden geldig) en een installatiegids.

 

Reputatie 2
Badge +1

Vermits ik geen gsm abo heb in mijn flex pack kan ik dus geen gebruik maken van de flex emergency methode.https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/WhctKKZPJWrxdXltQNxBSqbVdNqjcxScGhqLCgdjpFNBHmwxpZLHjnhGtfXQBLQnmzxpkxq Nu zegt men op sociale fora dat er dongels bestaan die dezelfde functie hebben en in de proximus winkels worden gegeven als tijdelijke oplossing. Kom ik hiervoor ook niet voor in aanmerking, zodat ik via mijn laptop naar tv kan streamen. 

T’is maar een vraag.

Zal weer neeen zijn , tja dan maar tadaam van telenet bellen zekers

Reputatie 7
Badge +3

@reynkust 

Dit is inderdaad enorm vervelend en namens Proximus m’n oprechte verontschuldigingen voor dit  ongemak.

Ik stel vast dat er opnieuw een interventie opgmaakt is voor een LAS ploeg om de invoerbekabeling te herstellen.

Vermits deze ploegen het op dit moment enorm druk hebben door de voorbije regenval, heb ik nog geen datum kunnen bekomen wanneer deze interventie kan plaatsvinden. 

Ik heb een mail gestuurd naar de dispatich en uw situatie uitgelegd, ik wacht momenteel nog op antwoord.

 

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 2
Badge +1

Vandaag sms gekregen dat alles opgelost was, helaas NIKS opgelost. Toen maar weer gebeld naar klantendienst (blijkbaar is storing op 0800 22 800 opgelost). Heb toen gevraagd wanneer er iemand zou kunnen langskomen. Niemand beschikbaar , ook niet een datum beschikbaar om zelfs maar even te komen kijken naar de toestand binnen . NEEN, ging niet. Heb toen het probleem met die filter besproken, het enige wat men kon doen was enkel mails sturen naar allerlei diensten. Maar een bezoek inplannen GAAT NIET, men zou enkele mails naar mij versturen om het leed te verzachten

Bij het lezen daarvan stel ik vast dat ik blijkbaar verplicht ben om een gsm abonnement te open bij proximus, om dan gedurende 48 uur wwiade mast op mijn smartphone tv te kunnen kijken.

De tweede mail was nog straffer, hier werden tips verstuurd om de wifi te verbeteren,  nu als er geen internet is , dan is da wel blijkbaar of ge uitgelachen wordt.

 

Mijn vraag over het onderzoek van de vdsl splitter werd geweigerd, ,iemand is beschikbaar, tot nadder order. Kan ook volgend jaar zijn dan.

Een dossier is wel aangelegd, en dat is het

Een korting van 3 euro (=opslag) toegekend

En voor de rest u niet opwinden zegt men dan.

verstuurde oplossingen

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/WhctKKZPJWrxdXltQNxBSqbVdNqjcxScGhqLCgdjpFNBHmwxpZLHjqCnLBnhKtVFVxPGQQG

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/WhctKKZPJWrxdXltQNxBSqbVdNqjcxScGhqLCgdjpFNBHmwxpZLHjqCnLBnhKtVFVxPGQQG

https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/WhctKKZPJWrxdXltQNxBSqbVdNqjcxScGhqLCgdjpFNBHmwxpZLHjnhGtfXQBLQnmzxpkxq

 

Dus nu moet ik toch blijkbaar gaan uitkijken naar een andere provider, als men simpel zegt na 5 dagen dat men nog geen datum ingepland heeft om een simpel bezoek te plannen. Tja dan moet ik de service als ONDERMAATS beschrijven, en verder stappen gaan nemen, bij andere instanties.

 

Dit kan anno 2024 niet in een digitale wereld, waar men bijna  90 euro per maand voor betaald

Reputatie 2
Badge +1

Blijkbaar weinig interesse van de technici, voor mijn suggestie?

Graag had ik dan toch een bezoek gehad van het onderzoeksteam . Lassers reeds ingeboekt sedert zaterdag 6/01, zou toch graag weten wanneer men wil langskomen. Misschien moet er simpelweg een filter vervangen worden. 

Reputatie 7
Badge +3

@reynkust 

ik vraag techn collega’s om mee te kijken…

gr,

Tina

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt voor het toekennen van de korting.

Doch heb vandaag een ander probleem vastgesteld, dat misschien een andere oplossing dan het openbreken en lassen overbodig maakt. De telefoon werkt zeer slecht, en bij een soort testke eens gebeld (op het ogenblik dat er terug wifi was voor even) en vastgesteld dat wifi onmiddelijk weg was. Enige tijd erna terug een tijdje wifi. Ik stel men nu de vraag (eris niog steeds niemand van de storingen komen kijken na 4 dagen) of ik geen defecte vdsl2 filter heb, want lijn is pa gelast in november. En slecht gelast zou is toch raar vinden. Zou dat een reden kunnen zijn

Reputatie 7
Badge +3

Dag @reynkust in geval van overmacht, zoals een kabelbreuk, kunnen wij niet op voorhand aangeven hoe lang een storing gaat duren, onze excuses hiervoor. Ik activeer een tijdelijke korting op je abonnement, meer info volgt per mail! Groetjes, Heidi

Reageer