Skip to main content

Storing

• July 1, 2026
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Beste Proximus medewerker,

sinds 19u vanavond valt mijn internet om de zoveel minuten weg en komt dan weer heel even terug.  Geen wifi, geen tv. Geen voetbal. En morgen thuiswerk…

sos

Stekker vd modem Bbox 3 werd reeds 2x uitgetrokken. Idem voor wifi-booster (draadloze verbinding) en tv-box.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • July 1, 2026

@Veronique VE 

Hier komt pas morgen iemand van PX terug langs op het forum.

je VDSL lampje op je bbox3 blijft dan knipperen waarschijnlijk?

Je kan altijd nog proberen door de bbox3 eens resetten, als uitgelegd  → hier.

Heb je al naar 0800 22 800 gebeld (tot 22u zitten daar PX medewerkers) en melden ze daar dat er probleem is in je regio of iets in deze aard, dan wil dit zeggen dat het probleem gekend is en zij ermee bezig zijn

• Als het tegen morgen niet opgelost is dan best er intussen voor te zorgen dat je → ForumProfiel, zoveel mogelijk ingevuld is anders moeten de PX-moderatoren er u nog eerst om vragen.
  • In het privéveld "Ticket" kun je nog relevante informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
  • Uw privacy blijft bewaard, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
  • Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
  • → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 2, 2026

correctie: Bbox 3V+ - dsl knippert soms niet, soms wel

storing nog aanwezig do. 2/7 7u00

Ticket aangevuld.

Martin
  • July 2, 2026

@Veronique VE 

Als resetten van de bbox3v+ ook niet helpt zal het inderdaad afwachten zijn tot een Proximus medewerker hier langs komt en deze topic oppikt om je hiermee verder te helpen.

correctie: Bbox 3V+ - dsl knippert soms niet, soms wel

storing nog aanwezig do. 2/7 7u00

Ticket aangevuld.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 2, 2026

Het netwerk lijkt me ondertussen stabiel (vanop afstand, 11u), enkel televisie zal ik pas vanavond kunnen testen.

Ik heb deze ochtend wel een sms van de klantendienst ontvangen met bevestiging van mijn technische aanvraag. Alvast bedankt Martin.

Martin
  • July 2, 2026

@Veronique VE  Heel graag gedaan en blij te horen dat het blijkbaar terug in orde gekomen is.