Skip to main content

Iedere dag om 07u00 am schakelt Sonos mijn radio streaming uit en krijg ik de melding/vraag of ik wil overschakelen van TV-modus (mijn TV is ook verbonden met de Sonos-app) naar een andere service (de radio-streaming in dit geval). 

Kan dit te maken hebben met de lease-tijd van mijn modem? Deze mogelijkheid werd in elk geval geopperd op een Sonos-forum.

Zo ja, kan ik dit zelf verhelpen? 

Voor een goed begrip: andere apps (zoals bv. mijn internetbrowser) blijven om 07u00 ongehinderd verder werken.

@Rik_015

ik neem contact op met onze dtv remote dienst met de vraag of een ‘bug’ of iets in die aard is op het model van decoder dat je nu hebt.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

 

 

Bedankt


@Rik_015

ik neem contact op met onze dtv remote dienst met de vraag of een ‘bug’ of iets in die aard is op het model van decoder dat je nu hebt.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

 

 

Bedankt

Wordt het probleem van de twee accounts in de app en de bug in de features, ook verder bekeken?


Wordt deze kwestie nog opgevolgd?

In tussentijd blijf ik geplaagd met het probleem van de decoder.


@Rik_015

ik neem contact op met onze dtv remote dienst met de vraag of een ‘bug’ of iets in die aard is op het model van decoder dat je nu hebt.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

 

 

Bedankt

Wordt het probleem van de twee accounts in de app en de bug in de features, ook verder bekeken?

De app lijkt beter te functioneren nu.


We zijn inmiddels een viertal weken later, en ik mocht helaas nog geen reactie ontvangen.


@Rik_015

ik neem contact op met onze dtv remote dienst met de vraag of een ‘bug’ of iets in die aard is op het model van decoder dat je nu hebt.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

 

 

Bedankt

Het blijft hier helaas windstil. Kan dit aub opnieuw worden opgenomen?


Reageer