Skip to main content
Vraag

sommige emails komen niet aan

• November 20, 2025
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

er is wat raars aan de hand bij proximus.
maand geleden kreeg ik telefoon van mijn boekhouder omdat ik niet antwoord op mail. ik controlleer inbox en de laatste mail van boekhouder is maanden geleden.
echter bij de boekhouder zit er wel een mail in de send items die nooit aankwam bij mij (september). ik dacht gewoon dat de verzender wel een typefout ofzo zou gemaakt hebben.

nu gisteren stuurde ik MEZELF een email van mijn skynet adres naar mijzelf. kwam NOOIT aan. dacht dat die misschien in outbox blijven zitten was, maar nee, staat in send items om 7h21 op de pc maar kwam nooit aan.
staat niet in junk box ofzo van de inbox. die mail is gewoon verdwenen.

en het is  dus blijkbaar niet de eerste keer. vaak stuur ik iets door van mijn werk email naar mijn privé box, en thuis merk ik dan dat de mail niet aankwam. de dag erna stuur ik het dan nog eens door, login op webmail van proximus en zie dan wel dat die aankomt.

voor de één of andere reden komen er at random een paar mails NIET door. wel lastig zo, want ik kreeg op mijn laatste mails van boekhouder ook weer geen antwoord terug. voor hetzelfde is die mail ook weer verdwenen en dat maakt alle mail verkeerd ENORM ONBETROUWBAAR

mvg

andy

2 reacties

Martin
  • November 20, 2025

@fa438830 In afwachting van verder info van een PX medewerker:

• Ter info: Er zijn eergisteren en gisteren ook algemene problemen geweest op het proximus mail platform, zowel mails die niet kunnen verstuurd worden alsook mail die niet toe komen of met veel vertraging.
  • Het laatste antwoord vandaag om 9u van proximus was: 

sinds gisteren 19.00 uur zou het probleem opgelost moeten zijn, maar het wordt nog steeds in de gaten gehouden.

er is wat raars aan de hand bij proximus.
maand geleden kreeg ik telefoon van mijn boekhouder omdat ik niet antwoord op mail. ik controlleer inbox en de laatste mail van boekhouder is maanden geleden.
echter bij de boekhouder zit er wel een mail in de send items die nooit aankwam bij mij (september). ik dacht gewoon dat de verzender wel een typefout ofzo zou gemaakt hebben.

nu gisteren stuurde ik MEZELF een email van mijn skynet adres naar mijzelf. kwam NOOIT aan. dacht dat die misschien in outbox blijven zitten was, maar nee, staat in send items om 7h21 op de pc maar kwam nooit aan.
staat niet in junk box ofzo van de inbox. die mail is gewoon verdwenen.

en het is  dus blijkbaar niet de eerste keer. vaak stuur ik iets door van mijn werk email naar mijn privé box, en thuis merk ik dan dat de mail niet aankwam. de dag erna stuur ik het dan nog eens door, login op webmail van proximus en zie dan wel dat die aankomt.

voor de één of andere reden komen er at random een paar mails NIET door. wel lastig zo, want ik kreeg op mijn laatste mails van boekhouder ook weer geen antwoord terug. voor hetzelfde is die mail ook weer verdwenen en dat maakt alle mail verkeerd ENORM ONBETROUWBAAR

mvg

andy

• Auteur
  • Rising star
  • November 20, 2025

ja, ik weet dat er gisteren problemen waren. die zijn pas later gekomen, rond 9h ofzo. ik had mijn mail al verstuurd om 7h21 en toen werkte alles nog.
daarna kreeg ik vaak fouten dat ik niet op de pop server kon inloggen van  proximus.

maar het is niet de eerste keer dat er mails verdwijnen waardoor ik toch sterk begin te vermoeden dat er al maandenlang wat foutloopt.
deze zomer verschillende keren gehad dat een mail vanop het werk niet aankwam.
de boekhouder die in september ook een mail stuurde voor de belastingsaangifte kwam ook niet aan.
gisteren die mail van mezelf…

normaal stuurt de boekhouder na de belastingsaangifte ook altijd een mail met het overzicht. ook dit kwam niet aan. ofwel stuurde die niks dit jaar, of die mail is ook verdwenen.
een mail sturen naar de boekhouder is dus ook niet betrouwbaar want :
1) die kan misschien niet aankomen weer
2) het antwoord erop kan misschien niet aankomen bij mezelf

en dat maakt alles enorm onbetrouwbaar