Skip to main content
Vraag

slechte ervaring

• July 9, 2026
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil hierbij een officiële klacht indienen over de manier waarop mijn dossier vandaag is behandeld.

Ik zit inmiddels al drie dagen zonder internet. Dit veroorzaakt mij veel hinder, zowel privé als professioneel.

Vandaag heb ik contact opgenomen met jullie klantendienst om een technieker in te plannen. Er werd mij een afspraak gegeven voor vandaag. Ik ben de hele dag thuis gebleven om de technieker op te wachten, maar er is niemand komen opdagen.

Omdat ik verplicht thuis moest blijven voor deze afspraak, heb ik een werkdag moeten missen. Hierdoor heb ik ongeveer €100 aan inkomsten verloren.

Na het afgesproken tijdstip heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Tot mijn grote teleurstelling werd ik op een onvriendelijke en onprofessionele manier behandeld. Bovendien beweerde de medewerker dat ik telefonisch was gecontacteerd en niet had opgenomen. Dit is onjuist. Ik heb geen enkele oproep of gemiste oproep ontvangen.

Ik vind deze situatie onaanvaardbaar. Niet alleen zit ik al drie dagen zonder internet, maar ik ben ook onnodig thuis gebleven voor een afspraak die niet werd nagekomen en ben ik hierdoor financieel benadeeld.

Ik verzoek u daarom om:

een duidelijke uitleg waarom de technieker niet is verschenen;

mijn internetverbinding zo snel mogelijk te herstellen;

mij minstens één maand gratis abonnement toe te kennen als compensatie voor de ernstige hinder;

mijn financiële schade van €100 te vergoeden, aangezien ik een werkdag heb moeten missen door een afspraak die niet werd nagekomen.

Ik verwacht dat mijn klacht ernstig wordt behandeld en ontvang graag zo spoedig mogelijk een schriftelijke reactie.

Met vriendelijke groeten,

Lahdo Rami

1 reactie

Mutlie
  • July 9, 2026

Vermeld nooit uw klantgegevens in publieke forums, zoals dit. Wat u schrijft is openbaar en iemand met minder goede bedoelingen kan alles mogelijke misbruiken in uw nadeel.
Dit kan zelfs  een serieuze financiële impact hebben !
U kan uw bericht binnen het uur na plaatsen nog aanpassen. 

De Proximus mensen zijn niet aanwezig buiten de kantooruren en dit forum is overigens ook niet hun dagelijkse en vaste job. Zij bieden een helpende hand wanneer zij tussen die dagelijkse bezigheden door er tijd voor kunnen maken. 

Die medewerker zal zeker en vast uw klantgegevens nodig hebben. 
Heeft u die aangevuld in uw → ForumProfiel?
Zonder die noodzakelijke info zullen de medewerkers die gegevens eerst nog aan u moeten opvragen.
Indien u dat nodig vindt kan u in het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden (bijv. installatieadres).
Die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers omwille van de privacy. Gewone gebruikers - zoals u en ik - kunnen die gegevens niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat u hebt voldaan.