Vraag

Slechte e-mailverbinding

  • 27 April 2022
  • 0 reacties
  • 101 Bekeken

Al maanden doet mijn e-mailverbinding raar. Alles komt neer op een heel trage verbinding begin ik te bedenken, maar dat heb je niet direct door. Dus dan doe je dingen zoals zojuist verzonden berichten al naar andere mappen slepen enzovoort. Een dag later zie je dan de gevolgen. Te verschillend om hier te beschrijven. Nooit heeft Proximus mij daarvoor gewaarschuwd. Ik heb al excuses naar een groep bestemmelingen gestuurd zonder te weten of ze de gepaste berichten kregen.

In elk geval krijg ik heel dikwijls het bericht dat de verbinding niet op tijd kon tot stand gebracht worden.

Ik belde vroeger al eens, en die man zei dat hij een “dossiertje” opmaakte en ik zou teruggebeld worden. Nooit iets van gehoord.

Vandaag deed ik nog eens een telefonische poging om dat probleem te melden. Je weet wel, braaf de cijfertjes intikken. Antwoord: “we kennen dat probleem sinds 4 maart en werken er aan”. Geen verder gesprek mogelijk. We zijn nu 27 april. Dus nu kan ik zelfs niet meer bellen om het probleem te melden. Beste Proximusmedewerkers, kom nu niet af met de mogelijkheid van sociale media. Ik doe daar niet aan. Punt .(Ik heb niet de behoefte om sociaal te zijn met een opgedirkte griet van overzee. Grapje)

Einde mededeling. Wat kan ik verder nog zeggen of doen?

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer