Skip to main content
Vraag

Skynet sommige mails komen niet binnen, al maanden

• August 20, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie dat dit probleem al eens is aangekaart ca 1 jaar geleden, een echte oplossing staat er in die topic niet in:

Ik heb dit probleem nog steeds, ook al ca 1 jaar.

Skynet sommige mails komen niet binnen, ook niet in spam, gewoon foetsie

Ik spreek dan over “serieuze” mails, verslagen van vergaderingen, bestellingen bij leverancier, …

Ik moet telkens op voorhand vragen aan de afzender of ze mijn gmail adres in cc zetten om zeker te zijn.

Is er hier inmiddels iets aan gedaan, een oorzaak gevonden ?

In feite is dit onaanvaardbaar, ik vrees telkens een belangrijke mail te missen !

Mvg

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 20, 2026

Ik zou mij hier niet moeten mee bemoeien maar ik vind dit vreemde verhalen. Als er mail problemen zijn dan is het steeds mogelijk om de Server Logs te raadplegen om te zien wat fout ging, mails verdwijnen niet zomaar in cyberspace. De beveiligingsnormen zijn ondertussen wel strenger geworden dus kan het zijn dat de lokale mail client app niet meer voldoet maar dan zouden de mails wel op webmail moeten staan. Het kan echter ook gebeuren dat het email adres van de ontvangen in een spam databank verzeild is, soms zonder reden, soms ook met een reden. Maar Proximus kan dat in veel gevallen niet uitzoeken omdat de redenden/logs voor teruggekaatste mail niet bij Proximus staan maar op de mailserver van de verzender. En wat men als e-mail adres doorgeeft moet natuurlijk juist zijn 😂