Skip to main content
Antwoord

skynet mail

  • August 28, 2025
  • 12 reacties
  • 327 Bekeken

mijn skynet adres ontvangt al 2 dagen geen inkomende mails

Beste antwoord door Martin

En zie je ze ook niet via https://webmail.proximus.be 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • Antwoord
  • August 28, 2025

En zie je ze ook niet via https://webmail.proximus.be 


jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 28, 2025

En de problemen met de webmail blijven maar duren...


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • August 28, 2025

Er zijn momenteel gekende issues via de webmail.

Een mogelijke workaround is een 3rd Party email client zoals Outlook of Thunderbird gebruiken om de mails te versturen.

Onze teams werken eraan om het zo snel mogelijk in orde te brengen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 28, 2025

ik zie ze ook niet in de webmail

niet op webmail, niet via outlook of op gsm


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • August 28, 2025

Er zijn momenteel gekende issues via de webmail.

Een mogelijke workaround is een 3rd Party email client zoals Outlook of Thunderbird gebruiken om de mails te versturen.

Onze teams werken eraan om het zo snel mogelijk in orde te brengen.

Ook via “Thunderbird” is het niet altijd perfect.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 29, 2025

het is nu al 3 dagen dat ik geen inkomende mails ontvangt. Dit is toch niet meer normaal. zowel op webmail als een app op de gsm, of computer. het is een skynet adres


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • August 29, 2025

Bij “Proximus” is dat tegenwoordig normaal . Allee dat denken zei toch .


  • Apprentice
  • August 29, 2025

Ik heb ook een probleem met mijn Skynet adres. Ik krijg wel mails binnen, maar kan er geen versturen, zowel via de app als via webmail. Als ik outlouk wil gebruiken, vraagt deze steeds mijn paswoord van van de Proximus/Skynet mailbox. Zéér vervelend !

 


Martin
  • August 29, 2025

@RemiDB 

Ter Info: heb je de instellingen voor de beveiliging van uitgaande mail eens gecondoleerd 
→ Mail faq_mail_auth | Proximus  » » volledige configuratie van je mailbox controleren.


Leeuwke
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • August 30, 2025

Sinds mijn schoonvader een nieuwe computer heeft kan hij zijn skynet mails niet meer bekijken. 

 

Doordat hij op leeftijd is en hij de mail al een tijdje niet meer gebruikt heeft heb ik het wachtwoord opnieuw moeten instellen.

 

Als ik dan naar proximus mail ga en alles terug invoer krijg ik de melding dat het wachtwoord en/of gebruikersnaam verkeerd is.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 30, 2025

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Eventueel kunt u via een MyProximus account (producten - mail -...) een nieuw mail paswoord instellen  (en de toegekende aliassen zien)

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 2, 2025

@Leeuwke 

 

wanneer je klikt op ‘ wachtwoord vergeten’, kan je dan het wachtwoord opnieuw instellen?

 

Geert