Vraag

Skynet email adres gehacked wie kan mij helpen?

  • 23 November 2020
  • 7 reacties
  • 541 Bekeken

Hallo,

Sinds deze avond kan ik niet meer inloggen op mijn skynet email adres.  Deze namiddag na het zenden van een email naar mijn werk zag ik in mijn mail box   verschillende “undelivered mails” staan ik heb deze direct verwijderd. En deze avond kon ik niet meer in mijn mail box zelfs niet na inloggen op “my Proximus” voor aanvraag van een nieuw wachtwoord.

 

Kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt,

Gr Stefaan


7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dag @Stefaanclaeys 

Ik zie inderdaad dat het wachtwoord gereset geweest is omwille van spamverkeer. 

Er wordt aangeraden dat u uw computer waar u het emailadres op gebruikt een controlleert voor mogelijke virussen of spamware.

In tussen tijd stuur ik u een nieuw wachtwoord via privé bericht en stuur door naar onze maildiensten dat de nodige stappen gedaan zijn zodat ze alles terug naar behoren kan werken.

Let op dat u uw email wachtwoord niet terug veranderd naar het oude wachtwoord, dan zou er opnieuw spam kunnen verstuurd worden en kan het opnieuw geblokkeerd worden.

 

Beste, 

ik heb het zelfde voor als de heer Stefaan Claes.

mijn email adres is sinds paar dagen gehackt,  ze hebben eerst mijn facebook proberen te verwijderen en dit heb ik via identify terug kunnen krijgen. 

Nu dat deze poging mislukt is, hebben ze mijn email adres geblokkeerd in de hoop mij daardoor af te snijden van de buitenwereld. 

kan u mij helpen om mijn account terug te krijgen?  Het adres is bj.desmet@skynet.be

het orgineel email adres (zonder alias) is fb810237@skynet.be

Kan u het paswoord van op afstand aanpassen en zorgen dat ik terug controle krijg over de account? 

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

In principe kunt u dit zelf via MyProximus - Producten - e-mail nieuw wachtwoord ingeven

 

Best uw e-mailadres en alias hierboven verwijderen ***(publieke forum) en enkel in uw forum login profiel (veld ticket) opnemen, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus 

 

*** via “…” onderaan uw bericht hierboven (= bewerk)

TBI: uitleg omtrent je → Wachtwoord van je mailbox veranderen | Proximus 

&

 *** via “…” onderaan uw bericht hierboven (= bewerk)

Dit zal volgens mij te laat zijn aangezien het bericht al 9 uur (dus > 1uur) geleden gepost werd en kan dit alleen nog door een PX moderator gewijzigd worden.

Bedankt voor de feedback;

ik wacht het antwoord van de moderator af .

 

Inderdaad mijn wachtwoord kan ik niet meer herinstellen gezien de account werd gehackt en dus het paswoord werd gewijzigd en ik nu steeds gevraagd word om dat nieuwe paswoord in te stellen.

Bedankt voor de tip ivm met de addressen, ik wis niet dat je dat moest *** zetten, 

@Bjorn De Smet

Wil dit zeggen dat het niet meer lukt via → Producten | Proximus om je wachtwoord te veranderen van je mail ?

Bedankt voor de tip ivm met de addressen, ik wis niet dat je dat moest *** zetten, 

Deze Noteer in best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het veld "Ticket" daar kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! 

Reputatie 5
Badge +2

@Bjorn De Smet Kan je even met onze diensten telefonisch contact opnemen om alles samen te overlopen om je mailadres terug in orde te krijgen.

Reageer