ik heb een een skynet adres. Ik lees mijn mails via google alles ok
Als ik webmail gebruil met hetzelfde emailadres en paswoord dat ik gebruik in proximus + app, waar alles normaal werkt, dan krijg ik op mijn laptop bij de webmail toepassing (naam of paswoord foutief). Vroeger gebruikte ik hiervoor de svxxxx@skynet.adres en een zelf gekoen paswoord. Als ik nu de webmail wil openen met het emailadres en paswoord dat ik in de proximus+ app gebruik krijg ik fout. OP webmail krijg ik fout ; In de app mail van smartphone krijg ik fout. Ik begrijp helemaal niet meer wat ik moet gebruiken op de verschillende plaatsen. Heb ook al de verschillende emailaccoutnts gebruikt . Altijd geeft hij fout. IK vraag me af wat ik moet doen om toch de mails ergens te lezen ofwel op smatphone , of op webmail.Heeft dit te maken met mijn skynet adres . De koppeling naar google gebeurd ook met dat emailadres en zelfde paswoord en macheert perfect.
Heeft er iemand tips, want als google uitvalt kan ik mijn mails niet meer lezen en het overzette duurt soms enige tijd. En als het dringend is zou ik onmiddelijk via webmail , of smartphone sneller kunnen antwoorden op die mails.
Iemand tips of gelijkaardig problemen