Skip to main content
Vraag

skynet account toevoegen in outlook office365 problemen

  • 25 januari 2022
  • 2 reacties
  • 1438 Bekeken

Reeds 3 X gebeld met proximus voor het oplossen van mijn probleem. accountinstellingen zoals vermeld https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html?amp;v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm&v1=email werkt niet.

In office365 outlook wil dit maar niet lukken.

Als antwoord van de operator kreeg ik te horen dat Outlook office365 niet meer zal ondersteund worden.

Iemand een oplossing? Ik heb voor mijn werk outlook office zeker nodig.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 25 januari 2022

@ghyske Helaas kunnen wij niet meer doen dan samen met jou de stappen overlopen die je via bovenstaande link al hebt gekregen.


Martin
  • 34059 reacties
  • 25 januari 2022

zal  wel iets te maken hebben met de proximus mail problemen zie antwoord prox medewerker → mailproblemen | Proximus Forum