Skip to main content
Antwoord

Skynet account New Outlook Windows 11

• September 16, 2025
  • 10 reacties
  • 632 Bekeken

Hallo

In het Proximus Service Center kreeg ik te horen dat mijn @skynet.be e-mail niet meer toegevoegd kan worden aan New Outlook op Windows 11. Er zouden hierover eerder dit jaar mails zijn verstuurd. Klopt dit? Werkt het bij anderen nog wel, of is er een oplossing (bijv. andere instellingen)?

Dank! 

NM

Beste antwoord door M_016

Ook niet via windows - instellingen - apps - geïnstalleerde apps - mail & agenda - herstellen of opnieuw instellen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • September 16, 2025

@NummusVia 

Ik heb hieromtrent in ieder geval geen mail ontvangen.

Tip: 
Morgen kunnen de PX moderatoren u verder inlichten of dit klopt wat ze u in het PX service center gezegd hebben:
Omdat de PX-moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, vul je best zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 16, 2025

Klopt dit?

Neen

Uiteraard kunt u nog steeds gebruik maken van uw skynet e-mail adres onder windows 11 en/of met new outlook mail

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

• Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

P.S.

Wel kunt u zelf geen nieuwe @skynet.be aliassen meer creëren in een bestaande Proximus mailbox en/of verplaatsen naar een andere Proximus mailbox (enkel @Proximus.be)

P.S.

Ik heb zelf nog @skynet.adressen actief onder windows11 en heb ook nog toegang hierop via o.a. new outlook

Martin
  • September 16, 2025

@NummusVia 
Ik veronderstel dat dit niet je probleem is, maar ik meld het je toch dat er voor het ogenblik ook problemen gemeld worden met Outlook for Windows app:

• Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2025

Hartelijk dank aan iedereen die al gereageerd heeft op mijn vraag!

Ik wil verduidelijken dat het niet gaat om mijn eigen mail maar om het @skynet.be mailadres van een ouder familielid dat ik help.

Na een recente Outlook-update kwamen er geen nieuwe e-mails meer binnen. Afgelopen weekend heb ik het account verwijderd en geprobeerd opnieuw toe te voegen, maar dit lukt niet, ook niet in de oudere Outlook-versie.

Ik kan morgen of vrijdag langsgaan om verdere suggesties te testen. Nogmaals dank voor jullie hulp!

Dank! 

NM

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 16, 2025

&

check of er ook nog toegang tot het betrokken @skynet.be adres kan bekomen worden via Proximus webmail zelf

Webmail | Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2025

Toegang tot mail via webmail Proximus werkt nog.

Martin
  • September 16, 2025

Dat is al goed dat je weet dat de mailbox en de login/wachtwoord en mailadres nog in orde is.

• Practitioner
  • September 27, 2025

Ik heb juist hetzelfde probleem bij mijn schoonmoeder. Bij Outlook 11 lukt het niet maar via webmail van Proximus lukt het wel

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • Antwoord
  • September 27, 2025

Ook niet via windows - instellingen - apps - geïnstalleerde apps - mail & agenda - herstellen of opnieuw instellen?

• Practitioner
  • September 29, 2025

Ik heb de bovenstaande oplossing eens geprobeerd en nadien het account verwijderd en opnieuw toegevoegd en nu werkt het terug normaal.