Skip to main content
Vraag

Single vlan setting ongedaan maken

• August 1, 2025
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Hello,

Bij het nakijken van de geavanceerde instellingen in de PXS plus app heb ik ongewild de single vlan setting geforceerd. Sinds dan is er geen internet/tv meer.

Getracht via de app terug te zetten maar dit lukt niet

Via standaard support dan maar, na de tweede call geen oplossing, wel beloofd dat er een setting is aangepast.
Hoe kan ik deze setting aanpassen / wie kan deze setting terugzetten?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • August 1, 2025

@Stijn VM heb je → de bbox al gereset 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 1, 2025

Is dit een lokale setting op de BBOX zelf?

Martin
  • August 1, 2025

Dit is om de originele settings weer in je bbox te zetten, zie voor de verschillende interntbox/bbox 

→ de bbox al gereset 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 1, 2025

Ja ik snap waarom en hoe maar ik denk dat de setting die aangepast wordt een setting is aan de provider kant en niet bij mij op de bbox.  Ik wil vermijden om een reset te doen voor niets.

Martin
  • August 1, 2025

Bij een bbox reset wordt de bbox naar fabrieksinstellingen gezet en wort ook aan de kant van PX vastgesteld dat Single VLAN niet voor de bbox bestemd is en zou dus de bbox terug op triple VLAN moeten ingesteld worden.

Je kunt altijd eerst een herstart (10 sec volledig spanningsloos zetten) proberen maar ik vrees dat dit niet voldoende zal zijn maar je kunt er ook niks mee verkeerd doen.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • August 1, 2025

@Stijn VM Is het gelukt? Uit testen hier, lijkt het op 3VLAN te staan.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 1, 2025

Ik had nog een hulplijn ingeroepen en ze hebben het aangepast. Zelf heb ik geen reset/herstart gedaan.