Vraag

Shadow Epic Combo

  • 3 January 2021
  • 13 reacties
  • 468 Bekeken

Heren vraagje,

 

Ik had bij mijn epic combo abo een gratis shadow account.

Dit blijkt echter verlopen door inactief te zijn.

Kan er mij een nieuwe activatiecode bezorgd worden?

Ik had begrepen dat dit inbegrepen zit in mijn abonnement en aangezien mijn abonnement nog loopt?

 

Mvg

 


13 reacties

FYI: morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs om je hiermee verder te helpen

Reputatie 7
Badge +3

@Florian V Hiervoor neem je best even contact op met onze Epic experts via Epic messenger.

Shadow – Cloud gaming & Computing met Epic combo full | Proximus

Rechtsonderaan de pagina op het Messenger icoontje klikken.

Groetjes,
Antonella

Beste,

Ik heb vandaag eens proberen contact opnemen ivm de shadow account die in mijn abonnement zit met de Epic “experts”…
 

 

Dit is dan het trieste antwoord die ik ontvangen heb. 

Heb intussen zelf al eens een email gestuurd naar shadow, maar nog geen antwoord gekregen. Maar toch vind ik dat zoiets door proximus moet worden afgehandeld.

 

Dus geen idee of hier nog iemand is die mij kan verder helpen??

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Christof

Reputatie 7
Badge +3

@Christofds 

ik zie dat je installatieorder nog niet helemaal is doorgestroomd.

volgens mij is dat het probleem: je account/product is nog niet volledig geregistreerd bij Shadow ?

“Na de installatie krijgt de klant een 2de mail...over shadow met een persoonlijke link…”

ik zie dat er vandaag om 10u57 een mail verstuurd is ? misschien is het in orde nu ? 

vriendelijke groeten

Tina

 

@tina.b , ik snap niet wat er nog niet zou afgerond zijn.

Voor de rest is mijn Epic Combo abonnement in orde (tv kijken, bellen, myproximus, ...). Het enige wat nog openstaat, is een apart Mobilus M abonnement voor mijn vriendin. Iets wat helemaal niets te maken heeft met Epic Combo en/of Shadow.

 

En inderdaad, vandaag nogmaals geprobeerd om via de telefoon hulp te krijgen maar de mail die ik ontvangen heb om 10:57 is gewoon een link naar de site van Shadow

 

Maar die had ik ondertussen zelf al gevonden...

 

 

En een 2de mail heb ik nog niet ontvangen over een account van Shadow.

 

Mvg,

Christof

Reputatie 7
Badge +3

@Christofds 

dan gaat die nog volgen : zoals ik al schreef : je order is bij ons nog niet overal administratief doorgestroomd

dus wellicht heeft Shadow nog niet alle nodige gegevens gehad;  ik zou nog even geduld hebben

en zeker ook je spam/ongewenst berichten enz nakijken : die zouden daarin kunnen belanden…

groetjes

Tina

Ze hebben mij ook doorverwezen terwijl dit toch echt wel aan proximus om dit te regelen.

bij mij is het ook anders ik had ooit al een account is gewoon om 1 of andere reden geannuleerd terwijl mijn abonnement nog steeds doorloopt en we daar toch voor betalen dacht ik?

kan iemand aub helpen, enige wat ik vraag is nieuwe activatiecode om te activeren op mijn bestaand account…

 

thanks

Reputatie 7
Badge +3

@Florian V Best eens kijken via deze link: https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/make-it-epic/epic-combo/shadow.html?v1=shorturl&v6=shadow  Groetjes,joel

Nog steeds geen oplossing...

Reputatie 7
Badge +3

@Florian V 

“Rechts onderaan de pagina op het Messenger icoontje klikken.”

heb je contact gehad met collega’s Epic ???

Ondertussen hoor ik ook eens bij de betrokken diensten…

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Florian V 

ik heb reactie gekregen : 

Een Shadow account is gratis in een Epic combo full abonnement (de klant betaalt hier dus niet extra voor)

Indien een Shadow account niet gebruikt wordt, wordt deze echter inactief gezet en kan de klant geen gebruik meer maken van zijn gratis account.

Dit staat zo vermeld in de algemene voorwaarden :

 

je vindt info onder Epic combo: thuis & on the go | Proximus 

dan verder klikken naar voorwaarden :

eens het account niet meer actief is, kunnen wij het niet meer heractiveren, sorry.

 

groeten

Tina

Tot zo ver shadow…

Dit was voor mij de reden waarom ik epic nam. Halverwege mijn contract stopt deze service eenzijdig. Ik dacht dat een contract van twee kanten gerespecteerd moet worden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pmv  Hiervoor verwijs ik je door naar dit topic: 

Groetjes,
Antonella

Reageer