Skip to main content

Al enige tijd verschillende problemen met PROXIMUS

  1. Downloadsnelheid van 98 mbps naar 18 mbps. Na herstart 45 mbps. Via chat wordt toegegeven dat dit veel te laag is. Fabrieksreset uitgevoerd (geen idee, heb er niets van gemerkt, noch enige verdere communicatie hiervan ontvangen)...is dit uitgevoerd?

            Alles blijkt normaal, doch downloadsnelheid is veel te laag, ook volgens Proximus

            Er wordt mij gisteren voorgesteld een telefonische afspraak te maken met het expertenteam van              Proximus. Lijkt mij nuttig, dus afspraak vastgelegd vandaan tussen 11u00 en 13u00. Ik was                      klaar...echter buiten PROXIMUS gerekend….weeral geen kat gehoord.

  1. Ander probleem, waarvoor nog steeds geen antwoord/oplossing is bij het wijzigen van kanaal (naar gisteren bijv.) het scherm blijft hangen...Oeps er is een fout opgetreden.

            Al een paar keer gemeld….helaas WEERAL in de kou.

PS : ik zit op 2 meter van de modem

Zo kan het toch niet meer verder met de klantendienst bij PROXIMUS?

Waarom worden klanten die al meer dan 30 jaar klant zijn UITGELACHEN?

Ik wacht nu op een deftige reactie en een tegemoetkoming in mijn facturen

Want, dit moet ik wel toegeven...de facturatiedienst werkt perfect...steeds op tijd en steeds duurder en duurder.

 

          

@C Ocker De snelheid van je lijn tot aan je modem staat al heel de tijd op 100Mbps. Hoe meet je de snelheid van je lijn ? 

Is je PC verbonden via Wifi of LAN ? Je doet de test best via LAN (kabel)

Zijn er nog andere toestellen actief op dat ogenblik (je decoder, Playstation, toestellen via wifi verbonden,...). Daar moet je de snelheid mee verdelen wat zorgt voor een lager testresultaat. 


Reageer