Al enige tijd verschillende problemen met PROXIMUS
- Downloadsnelheid van 98 mbps naar 18 mbps. Na herstart 45 mbps. Via chat wordt toegegeven dat dit veel te laag is. Fabrieksreset uitgevoerd (geen idee, heb er niets van gemerkt, noch enige verdere communicatie hiervan ontvangen)...is dit uitgevoerd?
Alles blijkt normaal, doch downloadsnelheid is veel te laag, ook volgens Proximus
Er wordt mij gisteren voorgesteld een telefonische afspraak te maken met het expertenteam van Proximus. Lijkt mij nuttig, dus afspraak vastgelegd vandaan tussen 11u00 en 13u00. Ik was klaar...echter buiten PROXIMUS gerekend….weeral geen kat gehoord.
- Ander probleem, waarvoor nog steeds geen antwoord/oplossing is bij het wijzigen van kanaal (naar gisteren bijv.) het scherm blijft hangen...Oeps er is een fout opgetreden.
Al een paar keer gemeld….helaas WEERAL in de kou.
PS : ik zit op 2 meter van de modem
Zo kan het toch niet meer verder met de klantendienst bij PROXIMUS?
Waarom worden klanten die al meer dan 30 jaar klant zijn UITGELACHEN?
Ik wacht nu op een deftige reactie en een tegemoetkoming in mijn facturen
Want, dit moet ik wel toegeven...de facturatiedienst werkt perfect...steeds op tijd en steeds duurder en duurder.