Vraag

service proximus een ramp

  • 28 February 2023
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

ik ben pas verhuisd  dus moest er een technieker langskomen voor fiber binnen te brengen in mijn nieuwe woonst. de technieker is geweest maar blijkbaar is proximus de aftakdoos buiten aan de muur

vergeten aktieveren . dus moet er 1 nog een andere dienst die aftakdoos aktiveren  maar die dienst kan dit pas op 31 maart.  erna moet de technieker nog komen voor fiber binnen te brengen dus te vroegste midden april . dus betaal ik 2 maand proximus maar ik kan niet eens tv kijken en zo.

all een paar keer naar klantendienst gebeld maar die weten niks. na die lange tijd bij proximus zal het nu wel telenet worden denk ik

danny


6 reacties

Badge +4

Voorlopig geen VDSL beschikbaar daar ??? tot de fiber aangesloten is ….

Reputatie 4
Badge +2

@RedsFan nee geen vdsl beschikbaar. Ik heb wel een 4g router ontvangen maar de inbegrepen data limiet is te beperkt om tijdelijk over te schakelen naar Netflix en disney +. Dus ik betaal voor tv en vaste telefoon +onbeperkt internet maar dat er niet is. En de klantendienst was ook niet behulpzaam. In tegendeel. 

Reputatie 7
Badge +3

@danny195 Van welke datum bent u precies verhuisd naar uw nieuwe woning.Het is de bedoeling dat uw facturen worden rechtgezet vanaf die datum.Diensten die niet aangesloten zijn moet men niet betalen.Dat moet men dan erna rechtzetten via creditnota’s.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +2

@Joel M  ik ben verhuisd op 24 februari. De geplandde overschakeling was op 28 februari maar dit is dus niet gelukt. Danny 

Reputatie 7
Badge +3

@danny195 Ik heb klachtendossier 52190174 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan uw aanrekeningen rechtzetten vanaf 24/2/2023 via creditnota’s voor de producten/diensten die niet actief zijn en dit tot datum van aansluiting.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +2

@Joel M dank u voor de hulp. ik hoop dat alles vlug in orde komt . danny

Reageer