Skip to main content
Vraag

Schandalige manier van werken

  • 4 February 2024
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

In December ** 2022 ** krijg ik van Proximus te horen dat een Fiber connectie mogelijk is in onze straat. Ik schijf me onmiddellijk in.

In Januari  ** 2023 ** komt een technicus langs om lokaal de situatie te bekijken. In Februari installeert men een Proximus kast in the technische ruimte In Maart komt er nog iemand van Proximus kijken naar die nieuwe kast. In April wordt de kast terug weg gehaald. In Mei komt er iemand kijken van Proximus naar de verwijderde kast. Intussen horen we Proximus niet meer. Zelf dan maar bellen. Klantendienst stuurt onmiddellijk iemand langs. Niemand gezien. Nog maar eens bellen. Er staat niets in het dossier van het vorige gesprek, noch van de verschillende interventies. Klantendienst (KD) stuurt terug onmiddellijk iemand langs. Niemand gezien. Nog maar eens bellen. Weer is er geen dossier en kan ik telkens heel het verhaal opnieuw doen. Maar….. ze sturen zeker iemand langs. … Dit gaat zo 4 maanden aan een stuk verder. In November krijg ik een sms, dat ik de fiber afspraak zou geannuleerd hebben. Dit hebben we zeker niet gedaan. Bij de KD vinden ze niet terug wie dit geannuleerd heeft, maar ze maken een nieuwe afspraak. Er is iemand komen kijken, maar die kan niets doen. Er moet een andere dienst komen. De man vertrekt terug. Ik hoor voor weken niets meer van Proximus. We bellen terug zelf. De KD ziet niets in ons dossier maar….. stuurt zeker een technicus. Op 13/1 -- ** 2024 ** !!! - krijgen we een sms van Proximus dat een technicus zal langskomen → niemand gezien. op 24/1 krijgen we opnieuw een sms van Proximu voor nog maar eens een technicus → niemand gezien. !!!!   Wanneer gaat deze flauwe grap ophouden ?? !!!! Is er iemand bij Proximus die daar de leiding heeft en weet waar die met bezig is?

1 reactie

Reputatie 2

Oh boy… het is gelukkig niet overal zo. In november 2023 hebben ze bij ons het voetpad opengelegd voor de voorbereidende werken (oranje buis). Half januari kreeg ik een e-mail dat ik kon overstappen op fiber. Eind januari werd fiber geïnstalleerd. En, alles werkt naar behoren, van de eerste keer. 

Ik hoop dat je binnenkort ook kan genieten van je fiberverbinding.

Reageer