Skip to main content

Tijdens de storm van 2 weken geleden is er ergens in de straat een kabelbreuk van Proximus.

Nadat wij  (5 gezinnen) 10 dagen zonder internet en tv hebben doorgebracht vroeg ik aan proximus of we deze 10 dagen moesten betalen waarop wij het antwoord kregen JA?!

Mijn vraag: is dit correct? 

 

Met vriendelijke groet,

Dylan

@DylanV1992

Ter info: Er kan pas een compensatie bepaald worden nadat de problemen opgelost zijn.

PS: Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs hier op het forum.

Ondertussen best dat je hiervoor ook in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens noteert (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@DylanV1992  Neen dit is niet correct. Er is een creditnota aangemaakt voor de ondervonden hinder. deze zul je zien na een uurtje in My Proximus. Andere getroffenen kunnen zich best melden, bvb via de storingen of klantendienst. Groetjes Luc

 


Reageer