Hallo,
Gisteren werd fiber geïnstalleerd en ontving ik een nieuwe modem + nieuwe tv-box.
Moet ik mijn oude Bbox3 + TV-decoder V5 compact terugsturen?
Gr,
Katia
Hallo,
Gisteren werd fiber geïnstalleerd en ontving ik een nieuwe modem + nieuwe tv-box.
Moet ik mijn oude Bbox3 + TV-decoder V5 compact terugsturen?
Gr,
Katia
officiele bevestiging van een Proximus moderator
morgen, moeten de TV Decoders V5compact met voedingsadapter teruggestuurd worden zelfde geldt ook voor de bbox3v+
Normaal krijg je daarvoor een email met retour labels om alles te kunnen terugsturen.
Die mail kan ook altijd in je spammail terechtkomen dus best dat ook eens checken
Noteer daarom best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag
Ik kan geen V5 terugvinden onder jouw klantnummer, deze kun je dus ook kosteloos behouden. Groetjes, Heidi
Dag
Ik kan geen V5 terugvinden onder jouw klantnummer, deze kun je dus ook kosteloos behouden. Groetjes, Heidi
Dag Heidi,
Ok, dan stuur ik niets terug.
Bedankt.
Gr,
Katia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.