Skip to main content
Beantwoord

Retour

• 29 januari 2023
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Beste,

Ik wil één van mijn wifiboosters terugsturen. Hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Martin

Omdat de PX medewerkers je de Bpost retourlabel zou kunnen opsturen: Noteer hiervoor in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Martin
  • 33503 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2023

Omdat de PX medewerkers je de Bpost retourlabel zou kunnen opsturen: Noteer hiervoor in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 januari 2023

Hoi, is reeds gedaan

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 31 januari 2023

@Bartels 

volgens mijn gegevens heb je 1 geregistreerde wifi booster: zal ik hem opzeggen? dan krijg je via mail een label om booster via bpost gratis terug te sturen.

groeten

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 31 januari 2023

Beste,

Ondertussen heb ik een wifibooster retour gekregen van een collega. Deze werd vandaag binnen gestoken in een postpunt

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 31 januari 2023

@Bartels 

ok,

dank voor feedback

Reageer