Skip to main content

kan mijn lijn is nagekeken worden aub

@Jenny_R3Y 

we hebben je aansluiting uitgemeten, we stellen vast dat er onderbrekingen plaatsvinden op het signaal dat toekomt op de modem.

Om dit in orde te krijgen kunnen we het best een technicus langssturen. 

Wanneer zou dit passen voor jou?

 

Geert


gepensioneerd en altijd op de middag thuis
zsm zou ik zeggen


ok bedankt alvast ik wacht dan op technieker .


@Jenny_R3Y 

Ik heb voor jou een afspraak gemaakt. 

morgen, donderdag 11/01 komt er tussen 12:30 en 17:00 iemand langs.

 

Geert


Na een maand terug dezelfde problemen 

Graag nieuw nazicht van mijn lijn aub


Iemand dat dit kan doen aub

Geen internetverbinding en tv door deze storingen. 

 


lijn gecheckt via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_net/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/een-probleem-met-internet.html

contact genomen met klantendienst 080022800
medewerker lijn nogmaals getest.
afspraak technieker morgen.

 


@Jenny_R3Y 

Ik heb je lijn uitgemeten, er is inderdaad opnieuw slechte kwaliteit op het signaal dat toekomt op je modem.

Een afspraak staat inderdaad gepland voor morgen tussen 08:00 en 12:30

 

Geert


Reageer