kan mijn lijn is nagekeken worden aub
we hebben je aansluiting uitgemeten, we stellen vast dat er onderbrekingen plaatsvinden op het signaal dat toekomt op de modem.
Om dit in orde te krijgen kunnen we het best een technicus langssturen.
Wanneer zou dit passen voor jou?
Geert
gepensioneerd en altijd op de middag thuis
zsm zou ik zeggen
ok bedankt alvast ik wacht dan op technieker .
Ik heb voor jou een afspraak gemaakt.
morgen, donderdag 11/01 komt er tussen 12:30 en 17:00 iemand langs.
Geert
Na een maand terug dezelfde problemen
Graag nieuw nazicht van mijn lijn aub
Iemand dat dit kan doen aub
Geen internetverbinding en tv door deze storingen.
lijn gecheckt via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_net/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/een-probleem-met-internet.html
contact genomen met klantendienst 080022800
medewerker lijn nogmaals getest.
afspraak technieker morgen.
Ik heb je lijn uitgemeten, er is inderdaad opnieuw slechte kwaliteit op het signaal dat toekomt op je modem.
Een afspraak staat inderdaad gepland voor morgen tussen 08:00 en 12:30
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.