reeds teruggezonden decoder

  • 24 June 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Beste,

 

Ik ben momenteel op vakantie buiten europa dus bellen js moeilijk en kostelijk daarmee contacteer ik jullie via deze weg. Onlangs heb ik mijn contract aangepast en heb ik enkel internet en mobiel internet maar geen tv. ik moest mijn decoder terugsturen uiterlijk 26 juni. Mijn moeder heeft deze reeds teruggestuurd op 14/06 via bpost en heeft de serienr vermeld. de plakker met adres verzonden door jullie is niet gebruikt maar het adres is correct en de serienr en mijn gegevens zijn ook vermeld. Heb hier het bpostnr 323232019981271010 en heb een kopie van het ticket van de verzending. Kan dit aub nagekeken worden? want ik blijf emails krijgen van herinnering dat het nog niet zou zijn teruggestuurd wat dus wel het geval is. bedankt


2 reacties

Ter info: maandag pas komt iemand van PX zelf hier terug op het forum om dit verder na tr kunnen trekken en je meer info te kunnen geven.

Waarschijnlijk heb je dit vroeger al gedaan maar zorg er voor dat zoveel mogelijk gegevens ingevuld zijn in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk caers 

Het toestel staat correct aangevinkt als binnengebracht op 21 juni.

Normaal mag je na die datum geen herinneringen meer ontvangen.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer