Beantwoord

Proximus website probleem.

  • 13 March 2024
  • 12 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 226 reacties

Mijn Proximus website gaat niet meer open op één van mijn PC’s. 

Krijg foutmelding HTTP ERROR 500.

Het lukt wel op mijn andere PC en ook op mijn smartphone.

Graag hulp.

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 14 March 2024, 16:05

Bekijk origineel

12 reacties

Gaat het nog als je in je browser een privé venster opent en daar dan probeert?

Privévenster openen in je browser kan je via toetscombinatie:
CTRL SHIFT N

Reputatie 3
Badge

Ja, dan lukte het. 

Heeft het iets te maken omdat ze aan de nieuwe website aan het werken zijn?

@JEG 

Dan zal het hoogst waarschijnlijk ook opgelost zijn als je de cookies in je browser verwijdert.

Reputatie 3
Badge

Hoe doe ik dat?

@JEG als je browser open staat probeer eens door de combinatie van volgende toetsen in te drukken 

CTRL SHIFT DELETE

Dan krijg je normaal gezien de optie om o.a. cookies te wissen ...

Reputatie 3
Badge

Met het wissen in alles gelukt. ik kan terug normaal op de website.

Moet ik dan regelmatig die coukies wissen, want ik denk dat die automatisch aangemaakt worden?

@JEG 

Inderdaad die worden automatisch aangemaakt, maar eigenlijk wis ik die ook maar als er een probleem optreedt bij het openen van een webpagina en het wel lukt om deze te openen via een privévenster CTRL SHIFT N,  dan pas wis ik de cookies via CTRL SHIFT DEL

Reputatie 3
Badge

OK, bedankt Martin. Je hebt me weeral goed geholpen. 

👍

@JEG 

Heel graag gedaan en blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

@JEG Er is een probleem geweest op onze site voor een aantal klanten. Dit is ondertussen opgelost. 

Blij te horen dat Martin je goed heeft kunnen helpen. 

@JEG Er is een probleem geweest op onze site voor een aantal klanten. Dit is ondertussen opgelost. 

Blij te horen dat Martin je goed heeft kunnen helpen. 

Bij mij was dit op het moment van schrijven nog helemaal niet opgelost. De cookies verwijderen heeft het wel gefixed.

Weet ook dat alle cookies wissen betekent dat je van alle websites wordt uitgelogd. Dit is misschien niet  wat je wilt. Je kan hetzelfde bereiken door op F12 te duwen, en dan te gaan naar het tabblad Application. Daarna in het linkerpaneel op het driehoekje naast Cookies duwen mocht dat niet naar beneden gericht zijn en rechterklikken op https://www.proximus.be en uiteindelijk op ‘Clear’ klikken in het kleine menu dat verschijnt.

bij sommige browsers kun je ook selectief wissen

 

Reageer