Skip to main content

Opnieuw Proximus Webmail problemen. De maibox laden duurde minuten lang. Als die uiteindelijk toch geladen wordt kon geen enkele e-mail worden geopend. Opnieuw proberen geeft een lege undefined mailbox. Momenteel is inloggen zelfs niet meer mogelijk.

Deze problemen slepen nu al twee maanden aan. Wordt het niet hoog tijd om een competente it-expert in te schakelen?

Ter bijkomende info: werd hier net nog door iemand gemeld → 

 


Bij openen van sommige berichten komt er een cirkeltje dat blijft en blijft ronddraaien tot  ???

Schakel over dan op mijn gerelateerde Gmail en kan alles openen daar.

Hij zegt mij ook soms "sessie verlopen" en elke dag twee a drie keer inloggen terug en heb nochtans myproximus.

Voorgaande problemen na 14 dagen ook nog niet opgelost!


@germain_01 Er was deze ochtend inderdaad opnieuw een probleem met de webmail dat niet gerelateerd was aan de voorrgaande problemen, maar dat is ondertussen opgelost. 


intussen opgelost???? bij mij toch nog niet, zit al van vanmorgen zonder email. 

 


@LOUIS_03 Kan u op dit moment al terug in uw mail? 


jaja alles terug OK